hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برخی مراکز عمومی در کردستان ۲ هفته تعطیل شد

برخی مراکز عمومی در کردستان ۲ هفته تعطیل شد

زارعی گفت: برخی از مراکز تجمع و عمومی در این کردستان به منظور پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا برای ۲ هفته تعطیل شد.
محمدابراهیم زارعی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: با توجه به روند افزایشی بیماری کووید ۱۹ جهت پیشکیری بیماری کرونا و به منظور رعایت نکات بهداشتی برای حفظ سلامت مردم این تعطیلی از امروز ۱۰ تا ۲۴ مهرماه برای چهار دسته از مراکز اعمال می‌شود.
او افزود: این مراکز در تمام شهرستان‌های استان شامل تالار‌های پذیرایی، قلیان سراها، قهوه خانه‌ها، کافی شاپ‌ها و آرامستان‌ها است همچنین فعالیت رستوران‌ها و غذاخوری‌ها نیز در این مدت صرفا به صورت بیرون بر خواهد بود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در خصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی در استان افزود:در این مورد هیچ تصمیمی گرفته نشده است.
او یادآور شد: تصمیم گیری در این خصوص بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و ستاد استانی تابع تصمیمات آن‌ها است.
زارعی اولویت اصلی تمام دستگاه‌های اجرایی و دولتی را سلامت مردم برشمرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها در کنار وظایف سازمانی در زمینه آگاه‌سازی مردم و کمک به فاصله‌گذاری هوشمند باید اقدام کنند.
او بر استفاده از ماسک توسط پرسنل ادارات در محل کار تاکید کرد و افزود: فروشگاه‌های بزرگ سطح استان نیز موظف به در اختیار گذاشتن ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به مراجعین خود هستند و وی از مردم استان کردستان درخواست کرد از تجمع به بهانه مراسم ختم و عروسی پرهیز کنند و تاکید کرد: دستگاه‌های متولی ضمن بازدید اماکن مختلف، با صاحبان تالار‌های عروسی متخلف که در این مدت اقدام به برگزاری مراسم کرده باشند، با جدیت برخورد کنند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان از مردم استان خواست مانند گذشته با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در جهت حفظ سلامت و مبارزه با این بیماری همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا بار دیگر شاهد بهبود شرایط در استان باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد