hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خراسان شمالی وارد پیک سوم کرونا نشده است

خراسان شمالی وارد پیک سوم کرونا نشده است

معاون دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی بعد از فاز دوم در روند نزولی قرار گرفته و پیک سوم تاکنون در این استان شکل نگرفته است.
افشین دلشاد صبح امروز در ستاد مدیریت بیماری کرونا خراسان شمالی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رفتار کویید ۱۹ در زمینه شخصی و اجتماعی دارای ناشناخته‌های فراوانی است و نمی‌دانیم چرا افراد زیادی علائم ندارند و بسیاری فوت می‌کنند و برای سازمان جهانی بهداشت نیز جای سوال است که چرا آفریقا تلفات خاصی نداشته است؟
معاون دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: علی رغم پیش بینی‌های اتفاق افتاده به دلیل مسافرت‌ها، پیک سوم در استان‌های شمالی شکل نگرفته است که این جای سوال است.
وی در ادامه به مشاغل پر خطر اشاره داشت و افزود: کارکنان شهرداری، بهداشت و درمان، کارخانه و کارگاه‌ها به ترتیب بیشترین آمار ابتلاء به کرونا در استان دارند.
دلشاد تاکید کرد: خراسان شمالی بعد از فاز دوم در روند نزولی قرار گرفته و پیک سوم تاکنون تشکیل نشده است.
معاون دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آمار ابتلاء ۳ شهرستان را بالاتر از میانگین استان دانست و گفت: بجنورد، شیروان و جاجرم وضعیت نامناسب‌تری دارند که البته بخشی از آن به دلیل نبود بیمارستان در برخی از شهرهای اطراف است.
وی افزود: آنچه که در تحلیل کلی به آن رسیدیم این است که هیچ فرمول خاصی برای کرونا وجود ندارد و صرفاً هر جا تراکم بیشتر بوده، مبتلایان نیز بیشتر می‌شود.
دلشاد در انتها گفت: میزان مبتلایان دانش آموزان استان تاکنون افزایش نداشته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد