hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بیماران کرونایی کاشان هنوز پلاسما دریافت نکرده‌اند

بیماران کرونایی کاشان هنوز پلاسما دریافت نکرده‌اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه "۵ بیمار کرونایی در کاشان در انتظار دریافت پلاسما هستند" گفت: بیماران تاکنون موفق به دریافت پلاسما نشدند.

محمد حاجی جعفری ، ضمن اشاره به بستری 47 بیمار حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه اظهار داشت: بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه یا آی‌سی‌یو از لحاظ وضعیت جسمانی نسبت به دیگر بیماران وضعیت وخیم‌تری دارند.

وی با بیان اینکه پنج بیمار کرونایی کاندید دریافت پلاسما هستند، افزود: متاسفانه این بیماران تاکنون موفق به دریافت پلاسما نشدند و بر همین اساس از تمامی افراد بهبودیافته درخواست می‌شود تا به شکرانه سلامتی و بهبود وضعیت جسمانی پلاسمای خون خود را برای بهبود دیگر بیماران اهدا کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه بهبودیافتگان با شماره 55442015 و 55444016 جهت اهدای پلاسما تماس بگیرند، ابراز داشت: وضعیت ذخیره پلاسما در کاشان مطلوب نیست و بر همین اساس کاندیدهای دریافت پلاسما در کاشان هنوز موفق به دریافت پلاسما نشدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد افزایش چهار برابری بستری ها و فوتی‌ها در کاشان هستیم، گفت: متاسفانه 49 درصد مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و 35 درصد از مردم از ماسک استفاده نکرده و 15 درصد شاغالان نیز از ماسک استفاده نمی کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد