hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران خبر داد : مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران خبر داد

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران خبر داد : مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران خبر داد

همزمان با گراميداشت هفته دفاع مقدس پل ورودی روستای پارسی شهرستان سوادکوه با حضور رازجویان مدیر کل امور عمرانی استانداری مازندران مورد بهره برداري قرار گرفت.
نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران عنوان نمود : موثرترين شرايط براي حمل و نقل ، داشتن يك رويه سالم راه همراه با نصب علائم ايمني لازم بوده تا بتوان با خيالي آسوده تردد كرد و از جمله اهدافي كه اين اداره كل براي دستيابي به آن تلاش مي كند مطالعه و فراهم نمودن طرح هاي لازم براي انجام و اجراي رويه هاي آسفالتي مناسب و اقتصادي بودن آن است.
نظری اظهار داشت: از اين رو به منظور تسهيل در امر تردد و افزايش ايمني محورها اجراي عمليات احداث و تکمیل پل روستای پارسی شهرستان سوادکوه بطول 25 متر و عرض 7 متر با ارتفاع 8 متر از سطح رودخانه به اجرا در آمده است.
مدیر کل راه و شهرسازی یادآور شد : احداث و تکمیل این پل با صرف اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال بوده است.
وی افزود : با توجه به اینکه در سنوات گذشته هرساله در فصل پر بارش تنها راه ارتباطی این روستا بر اثر سیل تخریب می شد، با پیگیری این اداره کل احداث پل اصولی و استاندارد مصوب ودر سال های قبل با توجه به ابلاغ های شهرستانی کوله های آن اجرا گردید و در سال جاری با تخصیص اعتبارات از محل حوادثی تکمیل این پل در دستور کار قرار گرفت و در یک بازه 2 ماهه تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت .
گفتنی است در این مراسم رازجویان مدیر کل دفتر فنی استانداری، احمدی مدیرکل بحران استانداری، نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران، فرماندار شهرستان سوادکوه ، قاسم نژاد رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه و سایر مدیران و مسسئولین شهرستانی حضور داشتند .





امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد