hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > پیگیری مشکلات خط تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در گرمسار

پیگیری مشکلات خط تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در گرمسار

مهندس مرتضی مثبت‌شاهجوئی، معاون مدیر مخابرات منطقه سمنان درخصوص مشکلات خط تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در منطقه سیادت و آزادگان شهر گرمسار توضیح داد.
به گزارش روابط‌عمومی مخابرات منطقه سمنان، در بخش اتاق خبر صدا و سیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی هم‌استانی‌های عزیز برای اطلاع‌رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
بر همین اساس، مهندس مثبت‌شاهجوئی، معاون مدیر مخابرات منطقه سمنان در رابطه با مشکلات خط تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در منطقه سیادت و آزادگان شهر گرمسار توضیحاتی ارائه داد.
معاون مخابرات منطقه سمنان با اشاره به اینکه یکی از عوامل مهم در کیفیت ارتباط تلفن ثابت فاصله تا مرکز مخابرات می‌باشد، خاطر نشان کرد: منطقه سیادت گرمسار از بُعد مسافت فاصله نزدیکی با مرکز تلفن داشته و کیفیت ارتباط تلفن ثابت در این منطقه مطلوب می‌باشد.
مثبت‌شاهجوئی تصریح کرد: مشترکین این مناطق و همچنین سایر مشترکین تلفن ثابت، در صورت مشاهده مشکل در برقراری ارتباط تلفن ثابت با شماره 20117 تماس گرفته و با این روش پیگیر خرابی خط تلفن ثابت خود باشند.
وی درخصوص مشکل اینرنت پرسرعت نیز یادآور شد: یکی از عوامل بروز مشکل در سرعت و کیفیت اینترنت پرسرعت، سیم‌کشی غیر استاندارد داخلی ساختمان مشترکین می‌باشد.
معاون مدیر مخابرات منطقه سمنان، اضافه کرد: مشترکین محترم می‌توانند با تماس با مرکز نگهداری و پشتیبانی سرویس‌های دیتا مخابرات سمنان از جمله اینترنت پرسرعت با شماره تلفن 2020 ، ضمن دریافت راهنمایی از کارشناسان پشتیبانی، نسبت به رفع مشکل پیش آمده اقدام نمایند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد