hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری ۲۸ بیمار جدید کرونایی در اردبیل/ ۱ بیمار کرونایی فوت کرد

بستری ۲۸ بیمار جدید کرونایی در اردبیل/ ۱ بیمار کرونایی فوت کرد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از بستری ۲۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد.
شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به آمار کرونای استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۸ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شده که از این تعداد ۱۹ نفر در اردبیل، ۱ نفر در پارس آباد، ۱ نفر در مشگین شهر، ۴ نفر در گرمی و ۳ نفر در خلخال بستری و خوشبختانه ۴۷ نفر با بهبودی نسبی مرخص شده اند.
او افزود: در حال حاضر تعداد ۲۲۳ نفر در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۶۱ بیمار در بخش‌های ICU تحت مراقبت قرار دارند و متاسفانه ۱ نفر در طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند که به بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می‌کنیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر هر چند حالت ثبات بر وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در استان وجود دارد، اما شاهد افزایش بیماران مراجعه کننده بوده و نشانه‌ای از کاهش بیماری دیده نمی‌شود بنابراین رعایت موازین بهداشتی بخصوص همزمان با بازگشایی مدارس با اهمیت است.
حبیب زاده ضمن توصیه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بخصوص در مدارس گفت: از والدین عزیز درخواست می‌کنیم دستورالعمل‌های بهداشتی را حین انتقال دانش آموزان به مدارس رعایت کنند و از تجمع در مدارس و تماس با افراد دیگر خودداری کرده و آموزش موازین بهداشتی به دانش آموزان را فراموش نکنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد