hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری شدن ۶۲ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های البرز/ فوت ۶ البرزی براثر کرونا

بستری شدن ۶۲ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های البرز/ فوت ۶ البرزی براثر کرونا

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۶۲ بیمار با علائم کووید ۱۹، از ۱۸ شهریور تا ۱۹ شهریورماه در مراکز درمانی استان بستری شده اند.
فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این که در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴۶۷ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک به کرونا مراجعه کرده اند که ۶۲ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده اند، گفت: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۶ هزار و ۹۳ نفر بوده که از این تعداد ۱۵ هزار و ۸۶۸ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.
فتحی با بیان این که در حال حاضر تعداد ۴۰۳ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک) در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۶۴ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ می‌باشند.
فتحی با اشاره به این که تعداد ۹۸ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستند، افزود: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۲ نفر رسید.
او گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۹۵ نفر رسید.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴ هزار و ۶۸۴ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد