hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خروج از وضعیت قرمز کرونا/گلستان زرد شد

خروج از وضعیت قرمز کرونا/گلستان زرد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: استان از وضعیت قرمز کرونا خارج شد.
عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: طی ۷ ماه گذشته و از زمان شیوع بیماری کرونا در بازه زمانی اسفند ماه، اواخر تیر و اواسط مرداد ماه، شاهد افزایش آمار در تعداد شناسایی، بستری و ... بیماران کووید ۱۹ بودیم.

او افزود: در حال حاضر استان گلستان از وضعیت با ثبات (زرد) برخوردار شده است و امیدواریم با ادامه این روند و رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم، وضعیت سفید در استان برقرار شود.

فاضل گفت: شهرستان‌های مراوه تپه و گمیشان در وضعیت سفید، شهرستان‌های رامیان، مینودشت، کردکوی و بندرگز در وضعیت قرمز و مابقی شهر‌ها و شهرستان‌های استان گلستان از جمله گرگان در وضعیت زرد قرار دارند.

او با اشاره به این که مجموع بیماران کووید ۱۹ در استان گلستان به ۷ هزار و ۶۹۰ نفر رسیده است، گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به۸۶۹ نفر رسید.

فاضل با بیان این که در حال حاضر، تعداد ۸۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه و تعداد ۲۸ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند، گفت: تا کنون۱۸ هزار و ۲۴۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹  در استان گلستان انجام شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد