hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| اعطای وام 4 میلیونی به حدود 2500 بازنشسته گلستانی

گلستان| اعطای وام 4 میلیونی به حدود 2500 بازنشسته گلستانی

مدیر صندوق بازنشستگان استان گلستان با بیان این مطلب که حدود 2500 بازنشسته گلستانی از وام ۴ میلیون تومانی برخوردار شده‌اند تأکید کرد: بازنشستگان استان‌ همچنان می‌توانند برای دریافت تسهیلات کم‌بهره تا پایان مهرماه ثبت‌نام کنند.

 رضا جعفری اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند با استفاده از جایگاه اجتماعی و مؤثر خود در جامعه نقش پررنگ‌تری در بیان و پیگیری مشکلات و مطالبات بازنشستگان داشته باشند. وی افزود: بسیاری از افرادی که بازنشسته می‌شوند، تمایل دارند که شغل آنان استمرار داشته باشد زیرا ازنظر اقتصادی و معیشتی با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

او با اعلام این خبر که صندوق بازنشستگان استان بیش از 27 هزار و 700 عضو دارد، گفت: ماهانه بالغ‌بر 60 میلیارد تومان حقوق به بازنشستگان استان پرداخت می‌شود این در حالی است که درآمدهای صندوق کمتر از 20 میلیارد تومان است.

مدیر صندوق بازنشستگان استان افزود: انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای بازنشستگان ازجمله دیگر وظایف صندوق است که در همین راستا برای 15 شهریورماه امسال مصادف با 25 ذی‌الحجه و روز خانواده و تکریم بازنشستگان برنامه‌های مختلفی در استان پیش‌بینی‌شده است.

او با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان بیان داشت: سال گذشته 2 هزار و 470 نفر از بازنشستگان استان تسهیلات 4 میلیون تومانی دریافت کردند. همچنین در قالب تفاهم‌نامه با بانک صادرات نیز 980 میلیون تومان پرونده درخواست تسهیلات خرید کالا و خدمات به مبلغ 5 تا 10 میلیون تومان پرداخت شد.

جعفری ادامه داد: از ابتدای خردادماه امسال تاکنون نیز 67 فقره تسهیلات بانکی به بازنشستگان استان پرداخت‌شده است.

او با اشاره به افزایش کمک‌هزینه خرید برخی لوازم پزشکی گفت: از ابتدای امسال کمک‌هزینه خرید عینک برای بازنشستگان استان از 100 هزار تومان به 150 هزار تومان، کمک‌هزینه خرید سمعک از 250 هزار تومان به 350 هزار تومان و کمک‌هزینه خرید عصا از 25 هزار تومان به 40 هزار تومان افزایش یافت.

مدیر صندوق بازنشستگان استان با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات بازنشستگان در استان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در ابتدای مهرماه برگزار می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد