hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۱۶ بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان‌های البرز بستری هستند

۱۱۶ بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان‌های البرز بستری هستند

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: ۱۱۶ بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان‌های البرز بستری هستند.
حسین کریم صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان، افزود: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۳ هزار و ۹۰۳ نفر بوده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۴۸۸ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده‌اند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۱۷ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۲۰۲ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۴۵ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده‌اند که ۷۰ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.
دکتر کریم با اشاره به اینکه تعداد ۱۱۳ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه سال هستند، گفت: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۶ نفر رسیده است.
وی افزود: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته هشت بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۸۲۸ نفر رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۵۳۶ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد