hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری شدن ۵۱۹ نفر در بیمارستان‌های البرز/ ابتلای ۲۰۶ نفر به کرونا

بستری شدن ۵۱۹ نفر در بیمارستان‌های البرز/ ابتلای ۲۰۶ نفر به کرونا

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به بستری شدن ۵۱۹ نفر در بیمارستان‌های استان، گفت: از این تعداد ۲۰۶ نفر به کرونا مبتلا هستند.

دکتر حسین کریم ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان البرز، تعداد موارد بستری در استان را ۵۱۹ نفر اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع تعداد افراد بستری ۲۰۶ نفر به کرونا مبتلا هستند و مابقی دارای علائم مشکوک هستند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۵۷ نفر نیز به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان مراجعه کرده اند که ۹۶ نفر در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در بخش دیگری ضمن ابراز تأسف از اینکه شش بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند، گفت: مجموع جان باختگان این ویروس در استان ۸۱۰ نفر رسیده است.

دکتر کریم اضافه کرد: ۱۱۵ نفر از بیماران بستری شده در استان جوان و پایین‌تر از سن پنجاه سال هستند، گفت: تعداد بیماران بستری شده بدحال نیز در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۹ نفر رسیده است.

وی همچنین در ادامه گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان تا به امروز بیستم مردادماه تعداد موارد قطعی، محتمل و مشکوک ۱۳ هزار و ۵۹۵ نفر بوده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۷ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

رئیس دانشگاه علم پزشکی استان البرز گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون ۱۲ هزار و ۲۵۳ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد