hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فرماندار اردبیل: ۷۰ نفر از مهمانان یک مراسم عروسی آلوده به ویروس کرونا شدند

فرماندار اردبیل: ۷۰ نفر از مهمانان یک مراسم عروسی آلوده به ویروس کرونا شدند

فرماندار اردبیل با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم گفت: متاسفانه حضور شهروندان در یک مراسم عروسی باعث شد ۷۰ نفر از مهمانان به ویردس کرونا مبتلا شده و حتی یک فوتی داشتیم.
مسعود امامی‌یگانه پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری ومقابله باویروس کرونا در اردبیل از بازگشت محدودیت‌ها باتوجه به وضعیت قرمز در شهرستان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: مردم باید این ویروس را جدی بگیرند.
وی افزود: با توجه به تعطیلات آخر هفته تمام مراکز گردشگری شهرستان اردبیل در روزهای پنج شنبه و جمعه و شنبه تعطیل است و با توجه به وضعیت قرمز کرونا از پذیرش گردشگر در این روزها معذوریم چرا که سلامت مردم خط قرمز ما است.
فرماندار اردبیل بیان کرد: قرار شد به مدت یک هفته از امروز فعالیت و خدمات رستوران‌ها و مراکز غذایی در اردبیل به صورت بیرون‌بر باشد و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.
فرماندار اردبیل افزود: متاسفانه در یک عروسی در اردبیل 70 نفر به ویردس کرونا مبتلا شدند و حتی فوتی نیز در این عروسی گزارش شده و از هرگونه برگزاری مراسم عروسی و ترحیم جلوگیری می شود ومردم باید به این امر اهتمام داشته باشند.
امامی یگانه افزود: تاکسی‌ها و خط واحدها موظف هستند سرنشین اضافی سوار نکرده و خدمات دهی به افرادی که ماسک پوشیده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند انجام شود در غیر این صورت خدمات ارائه نشود.
وی گفت: پاساژها و مراکز فروش و بازارها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پوشیدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند درغیر این صورت مراکز پلمب می‌شوند.
فرماندار اردبیل تصریح کرد: متاسفانه برخی مراکز پروتکل‌ها رعایت نشده بود که این مراکز پلمب شود و سلامت مردم شوخی بردار نیست واگر بازار و پاساژها رعایت نکنند تعطیل می‌شوند.
امامی یگانه گفت: مانور فاصله‌گذاری اجتماعی در اردبیل برگزار می‌شود و نظارت‌ها و بازرسیها در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در اردبیل تشدید می شود.
وی گفت متاسفانه آمار فوتی ها و بستری ها ومبتلایان ویروس کرونا در اردبیل افزایش یافته است و مردم باید نسبت به سلامت خود وخانواده هایشان حساس باشند وپروتکل های بهداشتی را رعایت کرده وماسک زده و از تجمع برگزاری مراسم خودداری کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد