hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم | مادر سردار شهید صادقی آسمانی شد

قم | مادر سردار شهید صادقی آسمانی شد

1399/05/10 , 14:48
مادر ایثارگر سردار شهید حاج اسماعیل صادقی ، بانو ام کلثوم اسحاقی صبح امروز در سن 86 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد و آسمانی شد.
به گزارش رویداد ایران_قم، در پی درگذشت پدر شهید سردار اسلام حاج اسماعیل صادقی طی روزهای گذشته صبح امروز مادر ایثارگر این شهید والامقام نیز به لقا ء الله پیوست.

مراسم تشییع پیکر مطهر بانو حاجیه اسحاقی ،امروز چهارشنبه هشتم مرداد راس ساعت۱۸ ، در گلزار شهدای روستای بیدهند برگزار می گردد.  

اسماعیل متولد سال 1336 از روستای بیدهند قم است، پدر نامش را اسماعیل نهاد و از خدا خواست تا او را سالم نگه دارد تا در ترویج دین حق خدمت گذار باشد و اسماعیل تا پای جان و تا آخرین قطره خون در دفاع از دین ایستادگی کرد.

در دوران انقلاب به تکثیر گسترده نوارهای سخنرانی امام می پرداخت. در جریان مبارزات، چندین بار دستگیر و زندانی شد و مورد ضرب و شتم و شکنجه های شدید قرار گرفت، اما هیچ کدام مانعی در ادامه راه مبارزه با رژیم طاغوت نبود.با ورود امام به میهن شبانه روز در خدمت ایشان بود و وقتی مادر می گفت از اینهمه کار خسته نمی شود؟ پاسخ می داد:"مادر ، هر چقدر هم خسته شوم فقط یک برخورد محبت آمیز امام تمام خستگی های جسمی و روحی مرا برطرف می کند."

با همه قاطعیتی که در مقام ریاست ستاد به خرج می داد اما در عین حال تواضع و فروتنی، در رفتار و گفتارش موج می زد. چهره ای متبسم داشت. در مدیریت قوی بود. نظریه های عملیاتی او، عمق فکر و وسعت بینش نظامی اش را نشان می داد. همواره صبور و بی باک بود. اسماعیل به تنهایی تمامی کارهای پشتیبانی لشکر را انجام می داد و دوشادوش رزمندگان می جنگید.

سردار حاج اسماعیل صادقی، مسئول ستاد لشکر 17 امام علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) در دوران دفاع مقدس در اولین روزهای سال 1364 پس از مجروحیت در عملیات بدر در بیمارستان به درجه شهادت نایل آمد.

مزار مطهرش در گلزار شهدای علی‌ابن جعفر (ع) قم در کنار سردار مهدی زین الدین فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) قرار دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد