hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ادامه وضعیت قرمز کرونا در خراسان رضوی/ آمار بستری‌شدگان افزایش یافت

ادامه وضعیت قرمز کرونا در خراسان رضوی/ آمار بستری‌شدگان افزایش یافت

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت:در موج دوم این بیماری شاهد افزایش قابل توجه آمار بستری‌شدگان و فوتی‌ها بودیم که این یک زنگ خطر نگران‌کننده است.
حسن جعفری  در مورد شرایط کرونا در خراسان رضوی اظهار داشت: استان خراسان رضوی همچنان در وضعیت قرمز کرونا است و در موج دوم این بیماری شاهد افزایش قابل توجه آمار بستری‌شدگان و فوتی‌ها بودیم که این یک زنگ خطر نگران‌کننده است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: هم استانی‌ها موارد بهداشتی فردی و خانوادگی را جدی بگیرند زیرا افزایش مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی و محدودیت‌هایی که داریم قطعا در کیفیت درمان اثرگذار است.
جعفری عنوان کرد: در کادر درمانی نیز شاهد هستیم تعدادی از عزیزان فوت کرده‌اند و تعدادی نیز مبتلا هستند و تعداد فعال نیز در شرایط بسیار سختی خدمت می‌کنند و هرچه مردم رعایت بیشتری کنند کادر درمانی با کیفیت بهتری می‌تواند خدمات را ارائه کند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی با اشاره به راه‌اندازی طرحی برای خدمت‌رسانی داوطلبان گفت: افرادی که تمایل به کمک دارند باید به کمیته پیگیری و پیشگیری ستاد کرونای استان مراجعه کنند تا از توان آنها بهره گرفته شود؛ طرح افزایش نظارت بر پروتکل‌ها را نیز در دستور کار داریم.
جعفری بیان کرد: افرادی که سهوا و یا عمدا در اماکن و مشاغل رعایت نمی‌کنند برخوردهای شدیدتری صورت می‌گیرد و در حوزه اماکن عمومی و حمل و نقل درون شهری نیز قرار است طرحی برای اجرای بیشتر پروتکل‌ها دنبال شود.
وی گفت: نخستین نقاهتگاه نیز بعد از موج اول راه‌اندازی شد و از ظرفیت این نقاهتگاه برای بیماران کرونایی استفاده خواهیم کرد. 38000 بازدید از اماکن نیز صورت گرفته و موارد اخطار و پلمپ نیز داشته‌ایم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد