hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اجرای 25 کیلومتر کانال جمع آوری آب های سطحی با اعتبار 600 میلیارد ریالی

اجرای 25 کیلومتر کانال جمع آوری آب های سطحی با اعتبار 600 میلیارد ریالی

مدیرکل نظارت بر پروژه های زیربنایی شهرداری مشهد از اجرای 25 کیلومتر کانال جمع آوری آبهای سطحی با اعتبار 60 میلیارد تومانی در سال جاری خبر داد.

مشهد رویداد امروز-محمود ریحانی در حاشیه پاسخگویی مستقیم به درخواست های شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی 137، اظهار داشت: در این اداره کل، 110 پروژه با اعتبار 700 میلیارد تومان در سال 99 در حال اجرا داریم که از آن جمله می توان به تقاطع چهار سطحی آزادگان، تقاطع غیر همسطح مصلی، تقاطع غیر همسطح ابوطالب، تقاطع غیر همسطح مجیدیه به آیت الله هاشمی رفسنجانی، چپگرد آزادی به آیت الله هاشمی رفسنجانی و دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی اشاره کرد.

وی ادامه داد: در حوزه جمع آوری آبهای سطحی نیز که یکی از رسالت های اصلی شهرداری بوده و طی سالیان گذشته نیز، تکمیل شبکه جمع آوری آب های سطحی در دستور کار قرار داشته است، سال 98 با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان، 35 کیلومتر کانال و مسیل ساخته شد و در سال جاری نیز با اختصاص اعتبار 60 میلیارد تومانی، احداث 25 کیلیومتر دیگر از شبکه جمع آوری آب های سطحی شهر مشهد در دستور کار قرار دارد و به جرات می توان گفت مشهد جزو معدود شهرهایی است که مشکل آبهای سطحی ندارد.

ریحانی گفت: متاسفانه املاک دولتی که باید خودشان نسبت به احداث کانال و مسیل هایشان اقدام کنند هنوز اقدام جدی نسبت به این مهم انجام نداده اند از جمله در باغ ملک آباد، هوا نیروز، اراضی ارتش و ... که شهرداری در حال پیگیری برای تکمیل شبکه جمع آوری آبهای سطحی در این زمین ها می باشد.

وی افزود: اصلاح هندسی معابر و تقاطع ها، به عنوان یکی دیگر از پروژه های مهم جهت روان سازی ترافیک، از سال گذشته به صورت جدی در دستور کار ما قرار گرفته است که سال قبل، در تقاطع خیام ملک آباد، بجای اجرای تقاطع غیر همسطح سه سطحی، با یک اصلاح هندسی، روانسازی ترافیک را به بار آوردیم.

مدیر کل نظارت بر پروژه های زیربنایی شهرداری مشهد اضافه کرد: در این حوزه نیز سال گذشته، 80 اصلاح هندسی با اعتبار حدود 14 میلیارد تومان در سطح شهر به اجرا گذاشته شد که در سال جاری نیز از اواسط مردادماه، همین تعداد اصلاح هندسی در سطح تقاطع ها و معابر شهر، به اجرا گذاشته می شود.  

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد