hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رشد 5 برابری قراردادهای تامین زمین برای واحدهای صنعتی در شهرکهای صنعتی سطح کشور

رشد 5 برابری قراردادهای تامین زمین برای واحدهای صنعتی در شهرکهای صنعتی سطح کشور

تودیع ومعارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارخراسان رضوی و ریاست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت استان و نمایندگان تشکلات صنعتی استان و صاحبان برگزیده صنعت استان و معاونین و مدیران شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی برگزارشد .

مشهد مقدس رویداد امروز- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران دراین مراسم گفت: ازاول سال جاری در شهرکهای صنعتی سطح کشور قراردادهای ما برای تامین زمین واحدهای صنعتی به بیش از چهار الی پنج برابر افزایش یافته است و این به این مفهوم است که حتی در این شرایط سخت محدودیت های بین المللی اقبال سرمایه گزاران در بخش صنعت هنوز بسیار خوب است. 

"محسن صالحی نیا "  افزود: خراسان رضوی شاخصه هایش در بخش تولید ، اشتغال ، ارزش افزوده ، صادرات ، سرمایه گذاری و نوسازی و بازسازی می باشد که عمده این شاخص ها در پنج رتبه اول کشور قرار می گیرد و صاحبان صنعت این استان در سطح کشور شناخته شده و دارای افکار و برنامه های بسیار خوبی هستند. 

وی گفت :  این استان در صنعت قطعات و مجموعه خودرو جزو پنج استان برتر کشور قرار دارد و هر چند که خودرو سازی هم در این استان شکل گرفته است ولی با این وجود قابلیت و ظرفیت این استان برای توسعه صنعت خودرو سازی بسیار بالا می باشد. 

محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ، خاطرنشان کرد: خراسان رضوی قطب صنایع غذایی کشور هم می باشد ، چه در صنایع تبدیلی کشاورزی و چه در صنایع فرآوری نهایی و بسته بندی و صنایع مبتنی بر صادرات در زنجیره ارزش .

 وی همچین گفت : شش خوشه صنعتی در این استان تکمیل نهایی و اجرایی شده است و بیست خوشه صنعتی دیگر هم در مرحله مطالعات قرار دارد که به زودی مراحل اجرایی آنها هم تکمیل خواهد شد. 

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت ادامه داد : این استان در بحث حمایت از صنایع کوچک ، کنسرسیوم های صنعتی ، بازاریابی های بین المللی و فن بازارها و برگزاری تورهای صنعتی دارای عملکرد و کارنامه بسیار خوبی است و پیشنهاد می گردد در این استان شهرکهای یکپارچه در ارتباط با صنایع غذایی و تبدیلی که نهایتا بتواند به صادرات منجر شود ، ایجاد گردد. 

صالحی نیا عنوان کرد: ضروری است که شهرک های صنعتی کشور در توسعه زیرساخت ها در کنار توسعه صنعت رشد پیدا کنند و رشد هزینه ها برای ایجاد زیرساخت ها در شهرک های صنعتی سطح کشور نسبت به سالهای قبل افزایش حداقل سه برابری داشته است. 

وی گفت : در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی بالغ بر 2800 واحد تولیدی در حال بهره برداری داریم و تقریبا 1700 واحد صنعتی هم در دست ساخت و ساز هستند که این نشانگر اقبال بسیار خوب از صنعت استان می باشد. 

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از عملکرد خوب شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در بحث عارضه یابی واحدهای صنعتی و کلینیک صنعت که منجر به بازفعالی و برگشت به چرخه تولید تعداد زیادی از واحدهای صنعتی راکد و غیر فعال شده است ، ابراز تشکر کرد. 

درپایان مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ویژه و ارزنده مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل سابق شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است ، در حکمی رضا شجاعی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب کرد.

محسن صالحی نیا بعد از مراسم آیین تکریم و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی با حضور در شهرک صنعتی چناران از واحد صنعتی و تولیدی گروه کارخانجات پارت لاستیک بازدید نمود و آغاز بهره برداری واحدهای فن آوران سلامت آریایی آروین و آپادانا درب توس را افتتاح نمود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد