hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بدحال بودن۴۰درصد بیماران کرونایی گلستان/کروناهمچنان ویروس جدی است

بدحال بودن۴۰درصد بیماران کرونایی گلستان/کروناهمچنان ویروس جدی است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۲۰ درصد بیماران کرونایی گلستان در ICU بستری بوده و ۳۰ الی ۴۰ درصد بیماران بدحال هستند و این نشان می دهد که کرونا همچنان ویروس جدی است.
سراج الدین عارف نیا شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهارکرد: از دو روز گذشته زدن ماسک در ادارات دولتی و مغازه ها اجباری شده و طبق گزارشات شاهد تغییراتی در سطح خیابان های گرگان و گنبدکاووس هستیم اما در شهرهای دیگری تغییر قابل ملاحظه ای اتفاق نیفتاده است.
وی افزود: روند بیماری در استان همچنان افزایش است و روزانه به طور میانگین ۱۰۰ نفر بستری می شوند.
 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان اضافه کرد: اکنون میزان ترخیص و فوتی ها معادل پذیرش بیماران شده ولی سنگینی وزنه بستری همچنان بیش تر است.
عارف نیا توضیح داد: در چند روز گذشته میزان پذیرش از میزان ترخیص پیشی گرفته بود و دغدغه داشتیم که این موازنه برقرار شود که طی دو روز اخیر با روند ثابتی روبرو شدیم و اختلاف کمتر شده است.
وی بیان کرد: ۲۰ درصد بیماران کرونایی استان در آی سی یو بستری بوده و ۳۰ الی ۴۰ درصد بیماران بدحال هستند و این نشان می دهد که شرایط بدحالی بیماری تغییری نکرده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بنابراین باید مردم ویروس را جدی گرفته و تصور نکنند این ویروس آرامش گرفته و قدرت کشندگی کمتری پیدا کرده است نه چنین نیست و این ویروس همچنان جدی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد