hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برگزاری مراسم شادی و عزا در بروجن ممنوع شد

برگزاری مراسم شادی و عزا در بروجن ممنوع شد

فرماندار بروجن گفت: برگزاری مراسم شادی و عزا در شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان به منظور حفظ سلامت مردم در برابر خطر ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، برگزاری مراسم شادی و عزا در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان به منظور حفظ سلامت مردم در برابر خطر ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
او افزود: با برگزار کنندگان و عاملان ایجاد کانون‌های جمعیتی به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی بر خورد قانونی خواهد شد و کلیه عواقب ناشی از برگزاری این مراسم‌ها اعم از ابتلای افراد به کرونا و مرگ و میر ناشی از این بیماری ویروسی بر عهده صاحب مراسم خواهد بود.ملکی با بیان اینکه ادارات و اصناف مکلف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و به افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خدماتی ارائه نمی‌شود اضافه کرد: بازرسی از اصناف و ادارات برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تقویت می‌شود و وظیفه مهم ما امروز، نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی است.
او ادامه داد: تمامی مراکز و اماکن گردشگری، تالاب ها، پارک ها، بوستان‌ها و ... در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد و برپایی چادر در فضا‌های سبز و بوستان‌ها نیز ممنوع است.
بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد