hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > جریان سازی رسانه ای با رنگ و بوی انقلابی در جشنواره ابوذر

جریان سازی رسانه ای با رنگ و بوی انقلابی در جشنواره ابوذر

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه در جشنواره ابوذر به رسانه انقلاب اسلامی به عنوان رسانه پرسشگر، واقع‌بین و عدالت خواه توجه شده است، گفت: دست‌اندرکاران جشنواره ابوذر به دنبال جریان سازی در حوزه خبر و رسانه با رنگ و بوی انقلاب اسلامی هستند.
به گزارش رویداد ایران_قم،بوالقاسم مقیمی سه شنبه شب در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، ضمن تقدیر از دست اندرکاران جشنواره ابوذر اظهار کرد:  جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دو سال گذشته فرای انتظار و استانداردهای استانی برگزار شده است و آثار فاخری به دبیرخانه جشنواره رسیده و تلاش زیادی در زمینه برگزاری این جشنواره صورت گرفته است.
  وی خاطرنشان کرد: مهمترین دلیل این رویداد استفاده از ظرفیت استانی در این جشنواره است و تمام برنامه‌های جشنواره از تمهیدات برگزاری و فراخوان از سوی نیروهای بومی و با شناخت درست از رسانه‌های استان شکل گرفته که جای تقدیر دارد.
  مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه در این جشنواره به رسانه انقلاب اسلامی به عنوان رسانه پرسشگر، واقع‌بین و عدالت خواه توجه شده است، گفت: دست‌اندرکاران جشنواره ابوذر به دنبال جریان سازی در حوزه خبر و رسانه با رنگ و بوی انقلاب اسلامی هستند که جای تقدیر دارد.
  وی با اشاره به توجه ویژه به تربیت نسل جدید در حوزه خبر و رسانه عنوان کرد: با شکل‌گیری رسانه‌های جدید و فضای جدید نیاز است نسل جدیدی از خبرنگاران را تربیت کنیم و آموزش دهیم. این جشنواره به دنبال تقویت جوانان فعال رسانه‌ای در عرصه خبر و رسانه استان است که گام‌های خوبی در این جشنواره برداشته شده است.
  مقیمی عنوان کرد: سازمان فرهنگی و مدیران فرهنگی باید در این راه کمک کنند. به زودی در نظر داریم دوره‌های آموزش خبر و رسانه را به صورت بومی برگزار ‌کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد