hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > گامی در شتاب بخشی به فعالیت های معین های اقتصادی

گامی در شتاب بخشی به فعالیت های معین های اقتصادی

عامر توکلی- تایبادرویداد امروز: محسن سیاح فرماندار شهرستان تایباد در آئین افتتاحیه ساختمان "هسته مردمی معین های اقتصادی شهرستان تایباد" اظهار کرد: هدف از ایجاد این مرکز در شهرستان شتاب بخشیدن به فعالیت های معین های اقتصادی و ایجاد هماهنگی بین معین ها است. 

وی افزود: در طول یکسال گذشته، به دلیل عملکرد نسبتا ضعیف تنها معین شهرستان، تلاش کردیم با افزایش تعداد معین، از فاصله ایجاد شده بکاهیم، به همین دلیل با بررسی های انجام شده، ۱۶ معین اقتصادی دیگر از جمع شرکت های فعال اقتصادی در شهرستان به طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی پیوستند، هرچند هدف گذاری ما هر روستا، یک معین اقتصادی است.

در ادامه، علی اکبر لبافی؛ دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با تجلیل از ابتکار فرماندار شهرستان تایباد، گفت: آنچه امروز در تایباد اتفاق افتاده است، یک ابتکار جدید است و تا کنون در استان نمونه ای برای آن نبوده است. 

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۲۲۰ معین اقتصادی در استان وجود دارند؛ این بدین معناست که افرادی به صورت داوطلبانه و بدون چشم داشتی برای مردم خود ایجاد اشتغال می کنند.

لبافی بیان کرد: در استان خراسان رضوی تعداد دو هزار و ۴۰۰ روستا وجود دارد که ۶۰ درصد آنها نقشه راه توسعه دارد تا سرمایه‌گذار توجیه شود که در چه بخشی سرمایه‌گذاری کند.

گفتنی است هسته مردمی معین های اقتصادی، علاوه بر ایجاد هماهنگی بین معین ها، با بررسی و مطالعه وضعیت روستاهای شهرستان، در جهت تهیه نقشه راه توسعه جهت استفاده معین های اقتصادی فعالیت می کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد