hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خودکشی ناکام یک جوان در اهواز/ مامور نیروی انتظامی با سلاح سرد مجروح شد

خودکشی ناکام یک جوان در اهواز/ مامور نیروی انتظامی با سلاح سرد مجروح شد

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز گفت: خودکشی جوان ۲۸ در منطقه کیان آباد اهواز ناکام ماند و یکی از ماموران انتظامی نیز در جریان امدادرسانی با سلاح سرد مجروح شد.

 ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۲۲ و ۳۲ دقیقه دیشب، گزارش اقدام به خودکشی و تهدید به انفجار خانه در منطقه کیان‌آباد به این سازمان اعلام شد و تیم‌های عملیاتی با هماهنگی ستاد فرماندهی ۱۲۵ به محل حادثه اعزام شدند.
او اظهار داشت: در این حادثه جوانی ۲۸ ساله با بازکردن شیرگاز و تهدید به انفجار خانه، از ورود عوامل آتش‌نشانی و پلیس به خانه جلوگیری کرد.
قنبری با بیان اینکه این شخص به رغم گفت‌وگو با پلیس و نیرو‌های آتش‌نشان برای انصراف از اقدام خود قانع نشد و در جریان تلاش ماموران برای ورود به خانه یکی از نیرو‌های پلیس با ضربه سلاح سرد این جوان مجروح شد، اظهار داشت: این فرد با اقدام به موقع نیرو‌های عملیاتی پلیس و آتش‌نشانی دستگیر و با ایمن‌سازی محیط شرایط به حالت عادی بازگردانده شد و فرد مورد نظر نیز در این حادثه از سوی نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید.

پارگی دیسک کمر مرد ۴۲ ساله را در ارتفاع گرفتار کرد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در این خصوص گفت: ساعت ۲۲ و ۵۲ دقیقه شامگاه شنبه طی تماس با سامانه ۱۲۵ گزارش گرفتار شدن شخصی در ارتفاع اطلاع‌رسانی شد و مرد ۴۲ ساله‌ای در حین کار روی کولر دوتیکه یک ساختمان بر اثر آسیب پارگی دیسک کمر، دیگر قادر به حرکت نبوده و در پشت بام مجتمع مسکونی گرفتار شده بود.
او با اشاره به اینکه خودرو امداد و نجات ۱۲۵ پس از رسیدن در محل، بلافاصله تجهیزات را برای پایین آوردن شخص از ارتفاع آماده کرد ادامه داد: البته باتوجه به نوع مصدومیت این فرد قادر یه هیچگونه حرکتی نبود و فرد مذکور با استفاده از بسکت (سبد) و طناب از ارتفاع با احتیاط پایین آورده و به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد