hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > عملکرد شرکت توزیع برق استان در زمینه نامه های سامد قابل تقدیر است

عملکرد شرکت توزیع برق استان در زمینه نامه های سامد قابل تقدیر است

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان، از عملکرد شرکت توزیع برق استان در بررسی، رسیدگی و پاسخگویی به نامه های سامانه سامد قدردانی نمود.

قاسم شریفی در برنامه پاسخگویی شماری از مدیران به تماس های مردمی در مرکز سامد گفت: یکی از اهداف ما در ارتباطات مردمی و حضور مدیران در این مرکز برای پاسخ به تلفن ۱۱۱ می باشد که به صورت برخط این نوع تعاملات کنترل می شود.

وی با عنوان این که ارجاعاتی که از سامد به دستگاه های اجرایی ارجاع می شود، به طور میانگین ۳۰ تا ۵۰ تماس در روز انجام و مدیریت می شود افزود: این نامه ها می بایست ظرف مدت ۱۰ روز پاسخگویی شوند.

شریفی اظهارداشت: در سال ۹۸، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان دوبار درماه های تیر و آذر در مرکز سامد حضور داشته و مجموعاً ۱۲ تلفن برخط پاسخگویی شده است.

وی تصریح کرد: در طی سال گذشته، ۴۸ ارجاع از مرکز سامد به شرکت توزیع برق انجام شده که ۴۳ مورد درخواست و پنج مورد ماهیت شکایت داشته و بررسی، رسیدگی و جوابیه در موعد مقرر ارائه شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: میانگین رسیدگی به درخواست های سال قبل مرتبط با حوزه ماموریت شرکت توزیع برق، ۳.۳ روز و میانگین رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ۹ روز بوده است.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از عملکرد این شرکت در حوزه رسیدگی به تقاضاها و شکایات یادآور شد: در سال ۹۸ مرکز سامد استان در مجموع رتبه دوم کشور را کسب کرده و این مهم با تعامل بسیار ارزنده دستگاه های اجرایی حاصل شده و امیدواریم در این زمینه توفیق حاصل شده استمرار یابد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد