hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جنوب فارس دوباره لرزید؛ زمین‌‎لرزه در بیرم لارستان و محمله خنج خسارتی نداشت

جنوب فارس دوباره لرزید؛ زمین‌‎لرزه در بیرم لارستان و محمله خنج خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته زلزله ۴.۷ ریشتری در بیرم لارستان و زمین‌لرزه ۴.۶ ریشتری محمله هیچ گونه خسارتی نداشته است.
رحیم آزادی  اظهار داشت: ساعت 2 و 44 دقیقه بامداد امروز یکشنبه 25 خردادماه زلزله‌ای با قدرت 4.7 ریشتر بیرم لارستان را لرزاند که پس از وقوع زلزله با بررسی‌های به‌عمل آمده توسط تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر، خوشبختانه این زمین‌لرزه خسارت و تلفاتی نداشته است.
وی تصریح کرد: زلزله بیرم بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در عمق 9 کیلومتری زمین رخ داده است.
آزادی همچنین با اشاره به وقوع  زمین لرزه 4.6 ریشتری در محمله که در ساعت 3 و 45 دقیقه بامداد امروز در عمق 12 کیلومتری زمین رخ داد، گفت: این زلزله هیچ‌گونه خسارت جانی و مادی نداشته است.
جلیل حسنی فرماندار لارستان هم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، گفت: خوشبختانه پس از بازدید‎های صورت گرفته خسارت و تخریب واحد مسکونی گزارش نشده است.
به گزارش تسنیم زمین لرزه‌های پی در پی در چند روز اخیر جنوب استان فارس از جمله بیرم، خنج و محمله را لرزاند که بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور شدیدترین آن‌ها با 5.1 و 5.7 دهم ریشتر در بیرم بود.
به گفته فرماندار ویژه لارستان در زلزله چند روز اخیر در این شهرستان، 50 خانه در بخش بیرم و 30 خانه در صحرای باغ دچار خسارت جزیی شدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد