hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مثبت شدن تست کرونای ۲۳۳ نفر/ ۴ بیمار جان باختند

مثبت شدن تست کرونای ۲۳۳ نفر/ ۴ بیمار جان باختند

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان شمار موارد مثبت مبتلا به کرونا در کرمان طی ۲۴ ساعت گذشته را ۲۳۳ مورد ذکر کرد.

 مهدی شفیعی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته از بین ۷۹۲ نمونه تست ارسالی به آزمایشگاه‌های استان کرمان نتیجه تست ۲۳۳ نفر مثبت شد.

شفیعی با اشاره به اینکه از این تعداد ۲۶ مورد افراد بستری در بیمارستان‌ها، ۸۰ مورد بیماران سرپایی، هفت مورد پرسنل و ۱۲۰ مورد اطرافیان بیماران هستند، افزود: از بین مبتلایان جدید ۱۰۶ نفر از زن و ۱۲۷ نفر مرد هستند.

حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در صدر آمار مبتلایان

وی بیشترین تعداد موارد مثبت در ۲۴ ساعت گذشته را مربوط به شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۱۲۶ مورد دانست و گفت: از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۵۳ مورد و دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۳۱ مورد مثبت گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: همچنین نمونه تست ۱۲ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۱ نفر از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مثبت شده است.

وی مجموع تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان را دو هزار و ۷۲۳ نفر ذکر و تصریح کرد: از این تعداد ۸۸۹ نفر بستری و هزار و ۸۳۴ نفر سرپایی و اطرافیان بیمار هستند.

وی از درگذشت چهار نفر از مبتلایان به کرونا در سطح استان به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: سه زن در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک مرد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان که ساکن ایرانشهر است جان خود را از دست داده اند.

وی بیان کرد: مجموع جانباختگان ویروس کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون ۹۴ نفر است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد