hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فراخوان پذیرش جوانان مددجو کرمانشاهی در حوزه های علمیه

فراخوان پذیرش جوانان مددجو کرمانشاهی در حوزه های علمیه

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه ثبت نام از برادران و خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه های علمیه سراسر کشور برای سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ آغاز شده است، گفت: جوانان مددجو علاقمند و مستعد به تحصیل در حوزه های علمیه می توانند تا پایان تیرماه به سایت الکترونیکی حوزه های علمیه مراجعه و ثبت نام کنند.

کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین کمیته امداد و حوزه های علمیه، گفت: بنا بر اعلامیه" مرکز مدیریت حوزه های علمیه" ثبت نام پذیرش از برادران و خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه های علمیه سراسر کشور برای سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ آغاز شده است.

جمشیدی با بیان اینکه جوانان مددجو نیز می توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی حوزه های علمیه، ثبت نام کنند، عنوان کرد: متقاضیان برای ثبت نام و پذیرش به سایت الکترونیکی حوزه علمیه اصفهان،خراسان، برادران و خواهران قم و جامعه الزهرا مراجعه کنند.

وی بیان کرد: همچنین حوزه های علمیه مرکز استان و شهرستان ها نیز همزمان با این حوزه های علمیه آماده جذب و پذیرش از جوانان مستعد هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: مددجویان متقاضی و علاقمند به ثبت نام در حوزه های علمیه می توانند برای دریافت راهنمایی های بیشتر از شرایط ثبت نام و آزمون حوزه های علمیه به واحد فرهنگی این نهاد در شهرستان ها مراجعه کنند. 

شایسته ذکر است، سایت مسیر طلبه به آدرس اینترنتی masirtalabe.ir  نیز که دارای عناوین و موضوعاتی اعم از آشنایی با حوزه علمیه، معرفی رشته‌ها و مراکز تخصصی، طلبه کیست و طلبگی چیست و دانستنی‌های حوزوی است به منظور بهره‌برداری از محتوای آن و آشنایی بیشتر و پاسخگویی به سوالات مخاطبین و انتخاب آگاهانه رشته، شغل و مهارت مناسب طلبگی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد