hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو قم در مدار بهره‌برداری قرار گرفت

تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو قم در مدار بهره‌برداری قرار گرفت

1399/03/19 , 14:35


پروژه توسعه، بازسازی و ارتقا تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو شهر قم با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال مورد توسعه، در هفتمین هفته از پویش الف_ب_ایران با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و استاندار قم به بهره‌برداری رسید.


به گزارش  رویداد ایران_قم، پروژه توسعه، ارتقا و بازسازی تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو قم که از آبان ماه سال 97 آغاز شد و در روزهای پایان سال 98 به پایان رسید و امروز با حضور مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، دکتر سرمست استاندار  و جمعی از مسئولان استان قم در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

این تصفیه‌خانه با ظرفیت تصفیه 50 هزار مترمکعب فاضلاب در شبانه‌روز و 250 هزار نفر جمعیت تحت پوشش با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

بهبود تصفیه فیزیکی، نوسازی تجهیزات الکترومکانیکال فرسوده، ارتقا ایمنی واحد کلرزنی و تکمیل محوطه‌سازی از جمله اقداماتی است که در راستای توسعه، ارتقا و بازسازی تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو شهر مقدس قم به انجام رسیده است. 

یادآور می شود در حال حاضر شبکه فاضلاب در 50 درصد شهر قم اجرا شده و نزدیک به 40 درصد جمعیت شهر تحت پوشش این شبکه قرار دارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد