hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اختلاف مالی در میدان دام خمین به قتل منجر شد

اختلاف مالی در میدان دام خمین به قتل منجر شد

فردی که روز گذشته به علت اختلاف مالی در میدان دام شهرستان خمین مردی را به قتل رسانده بود، ساعتی پس از وقوع قتل در عملیات کارآگاهان پلیس شهرستان خمین، شناسایی و دستگیر شد.
بر اساس اعلام پلیس، روز گذشته گزارشی از یک فقره درگیری منجر به جرح فردی در میدان دام شهرستان خمین به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی در محل حاضر شدند و در بررسی های اولیه مشخص شد که دو نفر به علت اختلافات مالی با یکدیگر درگیر شده اند و یکی از آنها در این درگیری به قتل رسیده است.
بنابر این گزارش، پرونده برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان خمین ارجاع شد و موضوع شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
سرانجام پس از گذشت اندک زمانی از وقوع قتل در همان روز، مأموران انتظامی موفق شدند در ادامه تحقیقات انجام شده خود، قاتل را که مردی 23 ساله بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پس از شناسایی مخفیگاهش، در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.
سرهنگ "بهزاد فکوری" فرمانده انتظامی شهرستان خمین در این‌باره گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته لب به اعتراف گشود و اظهار کرد که با مقتول از قبل اختلاف حساب مالی داشته که در روز حادثه با یکدیگر درگیر می شوند.
وی افزود: پس از اعتراف صریح متهم به این قتل، پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد