hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > کاغذ داخلی افزایش قیمت نداشته است/ عدم تولید چاپ و تحریر از ابتدای سال

کاغذ داخلی افزایش قیمت نداشته است/ عدم تولید چاپ و تحریر از ابتدای سال

دبیر سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا از عدم افزایش قیمت کاغذهای تولید داخل خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون در حوزه کاغذ چاپ و تحریر هیچ تولیدی نداشته‌ایم.
مهشید پورداد دبیر سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا ،‌ با اشاره به عدم افزایش قیمت کاغذهای تولید داخل در کشور گفت:‌ خوشبختانه افزایش قیمتی در زمینه کاغذ داخلی نداشته‌ایم.
وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون روند تولید کاغذ بسته‌بندی مناسب بوده ولی در حوزه چاپ و تحریر تاکنون تولیدی نداشتیم و پیش‌بینی می‌شود که بعد از نیمه خرداد از سرگرفته شود.
پورداد با اشاره به  جلسه‌ای که سندیکا هفته گذشته با مسئولان وزارت صمت داشته است،‌ گفت: برنامه‌ای وجود داشت تا واردات برخی مواد اولیه تولید کاغذ هم‌چون رنگ‌، رزین و ... ممنوع شود‌، اما در جلسه‌ای که با معاون امور صنایع وزارت صمت  داشتیم،‌ این موضوع که در داخل تولید این نوع‌ کالاها امکان‌پذیر نیست‌، را مطرح  و خواستار تسریع در تامین مواد اولیه مورد نیاز و تخصیص ارز به  صنعت کاغذ شدیم. آقای صادقی‌نیارکی نیز گفتند که محدودیتی برای واردات مواد اولیه مورد نیاز صنعتگران در صورتیکه در کشور قابلیت تولید نداشته باشد، وجود ندارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد