hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| نقدپذیری بهترین هدیه روز خبرنگار است

البرز| نقدپذیری بهترین هدیه روز خبرنگار است

عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: «نقدپذیری» بهترین هدیه روز خبرنگار مسئولان به زحمتکشان عرصه اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه است.


محمدحسین خلیلی اردکانی افزود: خبرنگاران سنگربانان حمایت و حراست از آزادی بیان و ارزش‌های اخلاقی هستند و در عصر کنونی رسانه به‌عنوان رکن چهارم مردم‌سالاری مدنظر است و جا دارد که خبرنگاران کشورمان از حقوق حرفه‌ای و مصونیت‌های قانونی برخوردار شوند تا موانع نامرئی برای انتشار گزارش‌های انتقادی آن‌ها مرتفع شود.

 عضو مجلس ششم ادامه داد: نشریات باید در سبد خرید خانوارها قرار گیرد و مردم فهیم از این طریق می‌توانند از خبرنگاران و دست‌اندرکاران تهیه و نشر اخبار حمایت مادی و معنوی نمایند؛ در واقع بهترین روش برای چرخش چرخ‌های اقتصادی رسانه اتکا به حمایت‌های مردمی است و درصورتی‌که رسانه‌ها صرفا از جیب دولت یا نهادهای نیمه‌دولتی ارتزاق کنند بی‌شک روند خودسانسوری ایجاد می‌شود و واقعیت‌ها پنهان می‌مانند. این مسئول شهری با بیان اینکه رسانه‌های کرجی باید در خصوص پروژه ملی مطالبه گری کنند، اذعان داشت: به باور بنده در شرایط کنونی مسئولان شهری به‌جای تمرکز بر پروژه بزرگراه شمالی که در مقیاس مترو طرحی کلان است، می‌توانند از زخمی کردن هم‌زمان دو پروژه پرهیزکرده و پس از تکمیل مترو، بزرگراه شمالی را نیز به سرمنزل مقصود برسانند. به گفته خلیلی اردکانی، شهر کرج گرفتاری‌های زیادی دارد و به خاطر همین گرفتاری‌ها دولت باید در پروژه‌ای مثل بزرگراه شمالی هزینه کند. قطار شهری نسبت به پروژه بزرگراه شمالی ضرورت بیشتری دارد چون این پروژه پس از 14 سال هنوز به اتمام نرسیده است.

 او با تأکید بر اینکه مردم محروم کرج از حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری بیشترین استفاده را خواهند داشت به همین دلیل باید ابتدا مشکل قطار شهری را حل کنیم، عنوان کرد: شورای عالی فنی اخیرا با قرارداد جدید موافقت کرده که این می‌تواند آغازی رسمی برای آن باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد