hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > 27 دستگاه تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی سمنان اهدا شد

27 دستگاه تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی سمنان اهدا شد

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه سمنان از خرید 27 دستگاه تجهیزات پزشکی در راستای کمک به درمان بیماران کرونایی با کمک‌های  اعضای هیأت علمی و کارکنان این دانشگاه خبر داد .
دکتر فرزین یغمایی در آئین اهدای این تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به شرایط این روزهای کشور و نیاز بخش درمانی به تجهیزات پزشکی مورد نیاز تنفسی ، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه سمنان در اقدامی خود جوش نسبت به اهدای کمک‌های نقدی خود برای خرید این تجهیزات اقدام کردند .
دکتر یغمایی با بیان اینکه اعضای هیأت علمی دانشگاه سمنان پاداش روز معلم خود را نیز برای این کار خیر اختصاص دادند افزود : در مجموع با کمک چهار میلیارد و 100 میلیون ریالی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه سمنان و با پیشنهاد و مشورت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان ، نهایتا 27 دستگاه از تجهیزات پزشکی مورد نیاز خریداری و در اختیار این دانشگاه قرار گرفت .
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه سمنان به تجهیزات خریداری شده اشاره کرد و گفت : این دستگاه‌ها شامل چهار دستگاه الكتروکارديوگراف ، 12 دستگاه پالس اكسيمتر و 11 دستگاه ساكشن پرتابل است .
دکتر فرشاد ورامینیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان نیز در این مراسم با آرزوی سلامتی برای کادر درمان و بیماران کرونایی گفت : کرونا جنبه‌های مثبت و منفی زیادی دارد و نگاه و فلسفه‌ی زندگی را عوض کرد .
حمید رضا مولایی مدیر امور مالی دانشگاه سمنان هم ضمن قدر دانی از کادر درمان و تلاش‌های آنان اظهار امیدواری کرد : این کار خیر گامی کوچک در جهت کمک به درمان هر چه سریعتر بیماران کرونایی باشد .
دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز ضمن قدر دانی از خانواده دانشگاه سمنان برای انجام این کار خیر گفت : کمک‌های خیران در این روزها بسیار قابل توجه است و این نشان می‌دهد سلامتی مهمترین چیزی است که باید بیشتر به آن توجه داشت و قدر آن را دانست و این مفهومی بود که کرونا آن را برای ما ملموس‌تر کرد .
دکتر دانایی از اختصاص مکانی در جوار بیمارستان کوثر برای درمان بیماران کرونایی خبر داد و گفت : با خرید این دستگاه‌ها این بخش تجهیز و از هفته آینده بیماران کرونایی به این مکان منتقل می‌شوند و بیمارستان کوثر از بیماران کرونایی خالی می‌شود .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد