hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اردبیل| شناسایی 155 متخلف حوزه محیط‌زیست استان

اردبیل| شناسایی 155 متخلف حوزه محیط‌زیست استان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اردبیل گفت: ۱۵۵ متخلف در حوزه محیط‌زیست استان در چهارماهه نخست امسال شناسایی و برای رسیدگی به تخلفات آن‌ها به مراجع قضایی معرفی شدند.

محمد خداپرست اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی مأموران یگان حفاظت از محیط‌زیست استان 155 متخلف در حوزه محیط‌زیست اردبیل در چهارماهه نخست امسال شناسایی و برای رسیدگی به تخلفات آن‌ها به مراجع قضایی معرفی شدند.

او با اشاره به تخلفات رخ‌داده توسط افراد سودجو در این مدت بیان کرد: این تخلفات شامل ایجاد آلودگی‌های زیست‌محیطی و صید و شکار غیرمجاز بوده که در این راستا 7 سلاح مجاز و غیرمجاز و 39 مورد ادوات صید و شکار از متخلفان کشف و ضبط‌شده است. خداپرست تصریح کرد: با توجه به اینکه ممانعت از آلودگی‌ها در حوزه محیط‌زیست از مهم‌ترین مأموریت‌های این اداره کل به شمار می‌رود در این زمینه نظارت‌های لازم در سطح استان انجام می‌شود و با متخلفان برخورد می‌شود که در این راستا در چهارماهه نخست امسال 87 مورد آلودگی محیط‌زیست گزارش‌شده است. مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اردبیل ترویج فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست را ضروری دانست و افزود: باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود چراکه حفاظت از محیط‌زیست تنها با فعالیت یک یا چند نهاد میسر نمی‌شود و در این حوزه نیازمند مشارکت و همکاری مردمی هستیم و انتظار می‌رود هرگونه اقدام متخلفانه در این حوزه را گزارش کنند تا رسیدگی لازم و سریع به این موارد انجام شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد