hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در قم

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: از اول تا هفدهم اردیبهشت‌ماه تعداد کل بازرسی‌های انجام‌گرفته از سوی سازمان صمت و اتاق اصناف چهار هزار و ۹۹۴ مورد بوده که از این تعداد برای ۳۴۰ مورد پرونده تشکیل‌شده است

به گزارش رویداد ایران_قم،محمود سیجانی در گفت‌وگو با خبرنگاران به بیان خلاصه عملکرد بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف پرداخت و اظهار داشت: از اول تا هفدهم اردیبهشت تعداد کل بازرسی‌های انجام‌گرفته چهار هزار و 994 مورد بوده که از این تعداد برای 340 مورد پرونده تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در این طرح نظارتی که ویژه ماه مبارک رمضان انجام‌شده تعداد تخلفات مکشوفه 427 مورد به ارزش ریالی 18 میلیارد و 162 میلیون ریال بوده است.

به گفته سیجانی اغلب پرونده‌های متشکله در حوزه قنادی‌ها، داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی ، آرد، نان، شکر، روغن، میوه، پوشاک، خشکبار و .. بوده است.

وی تعداد بازرسی‌های صورت گفته توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را سه هزار و 403 مورد عنوان و تصریح کرد: از این تعداد 200 پرونده تشکیل و تعداد تخلفات مکشوفه 248 مورد با ارزش ریالی 17 میلیارد و 407 میلیون ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم همچنین تعداد بازرسی‌های انجام‌گرفته از ابتدای اردیبهشت تا هفدهم این ماه از سوی اتاق اصناف قم را هزار و 591 مورد عنوان و تأکید کرد: در این بازرسی‌ها 140 مورد پرونده تشکیل و 179 مورد تخلفات مکشوفه به ارزش ریالی 755 میلیون ریال بوده است.

سیجانی ابراز کرد: از 642 مورد بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی در این تاریخ، ده پرونده تشکیل و تعداد تخلفات مکشوفه 13 مورد به ارزش ریالی ده میلیون ریال بوده است.

وی همچنین تعداد بازرسی‌های انجام‌شده در زمینه کالاهای اساسی در بخش حبوبات را 195 مورد برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه 22 مورد پرونده  به ارزش ریالی یک میلیارد و 664 میلیون ریال تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم  در پایان از تشکیل 20 پرونده در زمینه زولبیا و بامیه به ارزش ریالی 32 میلیون ریال خبر داد و  گفت: تعداد بازرسی‌های انجام‌شده در این بخش 207 مورد بوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد