hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ریزش خیابان میرزا طاهر ارتباطی به فرونشست زمین ندارد

ریزش خیابان میرزا طاهر ارتباطی به فرونشست زمین ندارد

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: حادثه امروز خیابان میرزاطاهر اصفهان و ایجاد حفره در آن ارتباطی با موضوع فرونشست و فروچاله در اصفهان ندارد و تنها به دلیل تجمع آب زیر زمین، این محل اندکی دچار نشست شد.

اکبر بنی طبا، درباره سقوط یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در حفره ای با عرض سه متر در خیابان میرزاطاهر اصفهان، اظهار کرد: پیشتر در این محل یک خط شبکه قدیمی فاضلاب وجود داشت که اکنون در مدار نیست، اما به دلیل شکستگی لوله آب شاهد ریزش این بخش از خیابان بودیم.
وی با بیان اینکه مدتی قبل اصلاح شبکه فاضلاب این منطقه انجام شده بود، گفت: مسیر قبلی فاضلاب قبلا از مدار خارج شده بود و با شکستگی لوله آب در این محل، میزانی آب تجمع پیدا کرده بود که منجر به نشست زمین در خیابان میرزاطاهر اصفهان شد.
سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بار شبکه فاضلاب در این محل نیست و تنها آب در این محل جمع شده است، تاکید کرد: این قسمت از زمین نیاز به بازسازی ندارد و شرکت آبفا به دنبال پر کردن زمین با شن و ماسه است و سپس این بخش از خیابان را آسفالت خواهد کرد و خوشبختانه در این منطقه قطعی آب نداریم.
بنی طبا تصریح کرد: حادثه امروز خیابان میرزاطاهر اصفهان و ایجاد حفره در آن ارتباطی با موضوع فرونشست و فروچاله در اصفهان ندارد.
‌حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در حفره ایجاد شده در زمین خیابان میرزاطاهر اصفهان هیچ حادثه جانی نداشته است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد