hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هرمزگان| رویکرد استانداری به آموزش‌وپرورش سرمایه‌گذاری است

هرمزگان| رویکرد استانداری به آموزش‌وپرورش سرمایه‌گذاری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: برنامه‌های مناسبی برای توسعه ساختار و فضاهای آموزشی استان هرمزگان وجود دارد که باید آن‌ها را با توجه به شرایط موجود اولویت‌بندی کرد تا بتوان با مدیریت منابع موجود بیشترین بهره‌برداری را داشت.


رضا مدرس در نشست ارائه گزارش پروژه‌های عمرانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان هرمزگان بر جایگاه آموزش‌وپرورش در توسعه جوامع اشاره و بیان کرد: آموزش‌وپرورش از ارکان مهم هر جامعه است که توجه به آن موجب توسعه و ارتقا آن جامعه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان تأکید کرد: اساس پویایی اکثر جوامع توسعه یافت بر مبنای توجه و ارتقاع آموزش‌وپرورش آن‌ها نهادینه‌شده است.

مدرس اضافه کرد: رویکرد استانداری هرمزگان و شخص دکتر همتی استاندار به حوزه آموزش‌وپرورش رویکرد سرمایه‌گذاری و نه هزینه‌ای است که نباید فراموش کرد این رویکرد توسعه همه‌جانبه را جامعه را در بر خواهد داشت. او توسعه ساختار و فضا را یکی از مؤلفه‌های پیشرفت آموزشی دانست و عنوان کرد: یکی از مؤلفه‌های پیشرفت آموزشی در جوامع بحث توسعه ساختار و فضای فیزیکی آن است که تحقق این مهم به یک برنامه جدی و عملیاتی نیاز دارد. مدرس خاطرنشان کرد: برنامه‌های مناسبی برای توسعه ساختار و فضاهای آموزشی استان وجود دارد که باید آن‌ها را با توجه به شرایط موجود اولویت‌بندی کرد تا بتوان با مدیریت منابع موجود بیشترین بهره‌برداری را داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد