hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خسارت گسترده بیماری کرونا به بخش گردشگری قم

خسارت گسترده بیماری کرونا به بخش گردشگری قم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: بخش گردشگری استان به دلیل شیوع کرونا، بیشترین خسارت را پس از بخش حمل و نقل دید.
به گزارش رویداد ایران_قم،حمید یزدانی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به خسارت کرونا به بخش گردشگری اظهار کرد: این بخش به دلیل شیوع کرونا، بیشترین خسارت را پس از بخش حمل و نقل دید، تاسیسات گردشگری قم خسارت زیادی را به دلیل خرید اقلام متحمل شدند و اقلام بسیاری به دلیل شیوع کرونا بدون استفاده ماند.
وی ادامه داد: تعدادی از گردشگران خارجی که پیش از شیوع کرونا به استان قم آمده بودند، به دلیل شیوع کرونا و قطع ناگهانی پروازها، اقامتشان در استان طول کشید که این مساله هزینه اضافی بر دوش بخش گردشگری قم گذاشت.
 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: واحدها و تاسیسات گردشگری استان بدهی‌های قبلی بابت دریافت تسهیلات داشتند و برای روی پا ایستادن دوباره نیاز به دریافت تسهیلات در گردش ارزان قیمت با دوره تنفس دارند تا شاهد تعطیلی دائمی این واحدها و تاسیسات نباشیم.
یزدانی خاطرنشان کرد: تاسیسات و واحدهای گردشگری استان قم اکنون با ماه مبارک رمضان و پس از آن با فاصله کوتاهی با محرم و صفر مواجه هستند و به همین دلیل حتما باید بازپرداخت تسهیلات به این تاسیسات و واحدها، 6 ماه عقب افتاد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد