hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| گرگان قطب گردشگری می‌شود

گلستان| گرگان قطب گردشگری می‌شود

سرپرست فرمانداری گرگان از آغاز مطالعات ساخت یک مجتمع تفریحی، ورزشی و تجاری و هتل پنج ستاره در مرکز گلستان خبر داد و گفت: گرگان در سه سال آینده به قطب گردشگری تبدیل خواهد شد.


ابوالقاسم صفوی گفت: برای توسعه شهر گرگان با سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران کشوری و ملی وارد مذاکره شدیم و در دو ماه گذشته جلسات بسیار فشرده و متعددی را با آن‌ها گذاشتیم.

او افزود: ظرفیت‌های شهر را به سرمایه‌گذاران معرفی کردیم تا آن‌ها تشویق شده و برای سرمایه‌گذاری به گرگان وارد شوند. صفوی ادامه داد: در نهایت با یک موسسه بسیار مطمئن و بزرگ وارد مذاکره شدیم و با مدیرعامل و رئیس هلدینگ کل پروژه‌های سرمایه‌گذاری موسسه صحبت کردیم و آن‌ها علاقه‌مند شدند در شهر ما سرمایه‌گذاری کنند. او خاطرنشان کرد: این شرکت، زمینی در خط کمربندی گرگان به مساحت هفت هکتار دارد و با شرط تغییر کاربری که خوشبختانه شهردار هم با آن موافقت کرد، مقدمات انجام پروژه‌هایی در این محل در حال انجام است. صفوی توضیح داد: با تغییر کاربری این زمین یک پارک آبی، آکواریوم دریایی و یک هایپر و پروژه‌های سوئیت‌های اقامتی در این مسیر ساخته می‌شود.

سرپرست فرمانداری گرگان ادامه داد: آن‌ها سرمایه‌گذاران بزرگی هستند و قول دادند که یک آکواریوم بزرگ مانند آنچه در مشهد اجرا کردند را در گرگان بسازند، همچنین یک پارک آبی بزرگ و جذاب برای مردم در این مکان ساخته خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد