hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شکارچی تشی «خار پشت» در ایذه به دام افتاد/ باور غلط درمانی، عامل شکار این جانور است

شکارچی تشی «خار پشت» در ایذه به دام افتاد/ باور غلط درمانی، عامل شکار این جانور است

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه گفت: در پی انتشار تصاویر شکار تشی در فضای مجازی، شکارچی مورد نظر شناسایی و دستگیر شد.

احمد امیری با اشاره به دستگیری یک نفر شکارچی در منطقه گلزار شهرستان ایذه، اظهار کرد: فرد مورد نظر پس از انتشار عکس های شکار 2 سر تشی (خارپشت) در فضای مجازی مورد تعقیب و شناسایی یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان ایذه قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی این فرد، یکی از پرسنل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه به عنوان خریدار گوشت این جانور با شکارچی قرار خرید گذاشت و پس از آن وی با حضور در محل توسط نیروهای این یگان دستگیر شد.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان ایذه با بیان اینکه پس از دستگیری شکارچی اقدامات برای تشکیل پرونده صورت گرفت اضافه کرد: پرونده پس از تشکیل جهت سیر روال قانونی به دادگستری ارجاع داده شد.
امیری با اشاره به صید این جانور به دلیل وجود برخی از باورهای غلط درمانی، تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای از افراد بدون وجود هیچ‌گونه منشا علمی به عنوان درمانی بودن گوشت تشی اقدام به شکار این جانور می‌کنند که امری اشتباه است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد