hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مازندران| رفع مشکلات کارگری در اولویت برنامه مدیریت شهری

مازندران| رفع مشکلات کارگری در اولویت برنامه مدیریت شهری

محمدحسن محمدی کیادهی رئیس شورای اسلامی کار شهرداری ساری و اعضای این شورا با مدیران سراهای تداوم شهرداری ساری دیدار و در راستای فعالیت‌ها و مشکلات موجود به گفتگو نشستند.


محمدی کیادهی کارگران را بازوان حرکت هر جامعه‌ای به‌سوی رشد، تعالی و شکوفایی دانست و اظهار داشت: شوراهای اسلامی کار در راستای بهبود شرایط کار و گسترش امکانات رفاهی و حفظ حقوق قانونی کارگران، گره‌گشایی از مسائل و مشکلات کارگری با همکاری کارفرمایان در جهت حفظ فرصت‌های شغلی موجود تلاش می‌کند.

کیادهی با تأکید بر اینکه جامعه‌ای که کارکنان و کارگران از حق‌وحقوق خود آگاه باشند، جامعه کمتر دچار آسیب قانونی خواهد شد، افزود: کارگر مشکل خود را با سکوت فریاد می‌زند و ما صدای کارگران هستیم و اعضای شورای اسلامی کار حامی کارگران هستند.

او ایجاد وحدت و همبستگی، رفع تبعیض‌ها در بین کارگران را بسیار با ارزش خواند و تصریح کرد: تعامل و روحیه کارآفرینی و همبستگی در میان کارگران شهرداری و سازمان‌های تابعه در میزان رضایتمندی شهروندان تأثیرگذار است.

محمدی کیادهی در ادامه توجه به نیاز و مطالبات کارگران شهرداری را ضروری عنوان کرد و گفت: بدون شک نقش کارگران در پیشرفت و توسعه فعالیت‌ها عمرانی، خدماتی، رفاهی و نیز در راستای پیشبرد اهداف شهرداری انکارناپذیر است.

او با تأکید بر نقش مهم کارگران شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان گفت: در این راستا تحقق مطالبات و حل مشکلات کارگران شهرداری در اولویت برنامه مدیریت شهرداری ساری قرار دارد و اعلام می‌کنم با درایت و حمایت مهدی عبوری شهردار مرکز استان کارگران مطمئن باشند که اجازه نمی‌دهیم، حقی از آن‌ها ضایع شود. رئیس شورای کارگری شهرداری ساری به اشتغال‌زایی شهرداری ساری در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: تأسیس سراهای تداوم در مناطق مختلف شهر علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و بهداشتی، بستری برای ایجاد اشتغال را نیز فراهم کرد. وی با اشاره به خدمات‌دهی بسیار خوب در سرای تداوم به شهروندان و توسعه چشمگیر این خدمات در این دوره بیان کرد: در تأسیس سرای تداوم بر به‌کارگیری و جذب کارکنان با تحصیلات عالیه و مرتبط با فعالیت‌ها اصرار داشتم و امروز که شاهد این امر هستم بسیار خرسندم و قطعا در ارائه خدمات تأثیرگذار بوده است. کیادهی بر رویکرد مدیریتی شهردار ساری « فرهنگ همسنگ عمران» اشاره کرد و گفت: شهر موجود زنده است و نشاط اجتماعی و فرهنگی هم‌زمان با اجرای پروژه‌های عمرانی نیاز شهر و شهروند است. رئیس شورای اسلامی کار شهرداری ساری گفت: در حال حاضر اگر پروژه‌های عمرانی به‌راحتی پیشرفت می‌کند با مشارکت شهروندان شکل می‌گیرد و این مشارکت نتایج فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد