hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سوار کردن بیش از ۳ مسافر در تاکسی‌های سمنان ممنوع شد

سوار کردن بیش از ۳ مسافر در تاکسی‌های سمنان ممنوع شد

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان گفت: برای مقابله با شیوع بیشتر کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی سوار کردن بیش از سه مسافر در تاکسی‌های سمنان ممنوع شد.

سعید کاشی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرداری سمنان ضمن اشاره به وضع قوانین جدید در زمینه تاکسیرانی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در زمان شیوع کرونا، بیان کرد: تاکسی‌های سمنانی نباید از این پس بیش از سه نفر را سوار کنند.
وی با بیان اینکه با الزامات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری از این پس تاکسی‌ها فقط می‌توانند دو مسافر در صندلی عقب و یک مسافر در صندلی جلو سوار کنند، افزود: مردم تخلفات تاکسی‌ها از این قوانین را اطلاع دهند.
سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان ادامه داد: ممنوعیت مسافربری بیش از سه نفر از طریق بازرسان سازمان و همچنین سامانه پیامکی به اطلاع رانندگان تاکسی سمنان رسیده و تاکسی رانان از آن آگاه هستند.
کاشی با بیان اینکه اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند محور اصلی طرح ممنوعیت سوار کردن سرنشین سوم در صندلی عقب تاکسی‌ها است، گفت: حفظ سلامت تاکسیرانان و مسافران هدف اصلی این طرح محسوب می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد