hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > انجام غسل و کفن اموات کرونایی توسط پرسنل سازمان آرامستان‌ها انجام می‌گیرد

انجام غسل و کفن اموات کرونایی توسط پرسنل سازمان آرامستان‌ها انجام می‌گیرد

مدیر عامل سازمان فردوس‌های مشهد با اشاره به همکاری موقت طلاب جهادی در امر تغسیل و تکفین اموات کرونایی گفت: کلیه امور از اوائل فروردین ماه به طور کامل توسط پرسنل سازمان انجام می پذیرد.

حجت الاسلام مهدوی دامغانی در این خصوص گفت: از روزهای آخر اسفند ماه سال گذشته با حضور این طلاب جهت انجام تغسیل اموات کرونایی و با خط شکنی که توسط آنها صورت گرفت این امر در کنار پرسنل غسال سازمان شروع شد و بعد از چند روز در اوایل فروردین ماه و با توجه به اتمام همکاری با قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی، در حال حاضر کلیه امور تغسیل و تکفین توسط غسالان سازمان صورت می پذیرد. 

وی در خصوص تجهیزات مورد استفاده جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت پرسنل گفت: برای کلیه پرسنل ملزومات لازم اعم از ماسک،دستکش،کلاه،شیلد محافظ صورت و کفش بطور روزانه تحویل شده و بعد از هر تغسیل کلیه پرسنل ضدعفونی می‌شوند و تاکنون نیز طی دو مرحله در طرح پایش سلامت، مورد غربالگری قرار گرفته اند. 
حجت الاسلام مهدوی دامغانی در خصوص محل تغسیل و تدفین اموات کرونایی گفت: به جهت رعایت نکات بهداشتی و با تمهیدات در نظر گرفته شده از ابتدای امسال کلیه اموات کرونایی در آرامستان بهشت رضوان تغسیل و تکفین شده و در محل مورد نظر بازماندگان متوفی تدفین انجام می پذیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد