hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مراکز شبانه روزی نگهداری کودکان به طور کامل قرنطینه هستند

مراکز شبانه روزی نگهداری کودکان به طور کامل قرنطینه هستند

سرپرست معاونت اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: مراکز شبانه روزی نگهداری کودکان، به طور کامل قرنطینه هستند و ورود و خروج به شدت کنترل می‌شوند.

علیرضا وحیدزاده  با اشاره به واریز مبالغی از سوی سازمان بهزیستی کشور برای حمایت از مراکز نگهداری کودکان، اظهار کرد: همچنین علاوه بر سازمان، خیران نیز تعامل خوبی با سازمان بهزیستی دارند و حمایت‌هایی در این زمینه داشته‌اند، این مبالغ برای رسیدگی به کودکان در زمینه‌های مختلف از جمله مسائل بهداشتی استفاده می‌شود.

وی اظهار داشت: مراکز شبانه روزی نگهداری کودکان، به طور کامل قرنطینه هستند و ورود و خروج به شدت کنترل می‌شوند از طرف دیگر سایر مراکز نگهداری کودکان به دلیل شیوع ویروس کرونا و عوارض ناشی از این قضیه تعطیل است لذا تلاش بر این است که خدمات و لوازم بهداشتی لازم در مکان‌هایی که این کودکان حضور دارند، در اختیار آنها قرار داده شود.

سرپرست معاونت اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان با بیان این مطلب که هنگام تحویل اقلام بهداشتی آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم به این کودکان داده می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه در تمامی مراکز استان شاخص‌های بهداشتی رعایت می‌شود و هیچ مورد مشکوکی از وجود ویروس رؤیت نشده است.

وی با بیان این مطلب که در مراکز نگهداری کودکان تلاش می‌شود که برنامه‌های مختلفی اجرا شود تا کودکان احساس رخوت و خستگی نکنند، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود ‏در رابطه با معلولان شدید و وابسته به بستر سازمان بهزیستی حمایت‌هایی را داشته است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد