hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > در روز طبیعت ، کنترل ترددها با سخت گیری بیشتری اعمال خواهد شد

در روز طبیعت ، کنترل ترددها با سخت گیری بیشتری اعمال خواهد شد

استاندار سمنان گفت : روز سیزدهم فروردین " روز طبیعت" ، کنترل ترددها با سخت گیری بیشتری اعمال خواهد شد
سمنان_ حسین بابامحمدی: آشناگر ، استاندار سمنان در آستانه ی روز طبیعت با قدردانی از همکاری مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت : از مردم استان سمنان درخواست می کنم روز سیزده فروردین با ماندن در خانه ، کمک نمایند تا همچون چند روز گذشته ترددهای درون و برون استانی با کنترل و رصد منظم به انجام رسد. 
استاندار سمنان با تاکید بر این نکته که در روز طبیعت ، کنترل ترددها با سخت گیری بیشتری اعمال خواهد شد افزود : مردم با رعایت نکات بهداشتی و مقررات اعلام شده در خصوص ترددها ، هم به سلامت خود و خانواده کمک نموده و هم یاریگر کادر بهداشت و درمان استان خواهند بود. 
رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا همچنین گفت : خوشبختانه با توجه به برخی شواهد روند شیوع کرونا شیب نزولی پیدا نموده و در صورت توجه مردم به مقررات و استمرار ماندن در خانه ، این امر تثبیت خواهد شد .
علیرضا آشناگر با اذعان بر این مطلب که پیشگیری به مراتب بهتر از درمان و بستری شدن در بیمارستان است ، اضافه کرد : امیدوارم در آینده ای نچندان دور شاهد برگزاری جشن شکست و ریشه کنی کرونا در سطح کشور و استان سمنان باشیم که این محقق نمی شود مگر صبر و استقامت مردم و تحمل خانه نشینی و رعایت مقررات و اصول بهداشتی که از سوی کارشناسان و جامعه ی پزشکی اعلام شده است. 
استاندار سمنان در پایان با قدردانی از آحاد مردم در همکاری با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و قدردانی مجدد از کادر بهداشت و درمان در استان سمنان گفت : از تمام مردم استان بواسطه ی همکاری بسیار خوب و رعایت نکات و مقررات اعمال شده نهایت تشکر و قدردانی را ابراز نموده و از صاحبان مشاغل و صنوف مختلف نیز می خواهم با صبر و تحمل ، یاریگر ما در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد