hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > فروش ۴۳ میلیارد تومانی آثار سینمایی «پژمان جمشیدی» در سال ۹۸

فروش ۴۳ میلیارد تومانی آثار سینمایی «پژمان جمشیدی» در سال ۹۸

پژمان جمشیدی بازیگر مرد سینمای ایران با اکران پنج فیلم «ایده اصلی»، «جهان با من برقص»، «خوب بد جلف: ارتش سری»، «ما همه با هم هستیم» و تگزاس ۲ به عنوان پرکارترین بازیگر مرد سینما در سال جاری معرفی شد و جمعا فروش معادل ۴۳ میلیارد تومان را به نام خود زد.
پژمان جمشیدی بازیگر مرد سینمای ایران است با اکران پنج فیلم «ایده اصلی»، «جهان با من برقص»، «خوب بد جلف: ارتش سری»، «ما همه با هم هستیم» و تگزاس ۲ به عنوان پرکارترین بازیگر مرد سینما در سال جاری معرفی شد و جمعا فروش معادل ۴۳ میلیارد تومان را به نام خود زد.
وی نخستین بار در فیلم «تگزاس ۲» به ایفای نقش پرداخت تا بتواند جزو بازیگران پرفروش سال جدید باشد، تگزاس ۲ تا اینجای کار با فروشی معادل ۲۵,۰۸۸,۱۱۲,۰۰۰ تومان سومین فیلم پرفروش سال به حساب می‌آید.
«پژمان جمشیدی» پرکارترین بازیگر مرد شش ماه نخست سال ۹۸
جمشیدی دو فیلم در کارنامه اکران بهار ۹۸ خود داشت، اثر دوم خود به کارگردانی فیلم کمال تبریزی یعنی «ما همه با هم هستیم» با وجود نقش کوتاه وی در فیلم اما یکی از فیلم های مهم گیشه ای جمشیدی محسوب می شود. 
با وجود اینکه بسیاری از مخاطبان سینما انتظارات بیشتری از فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم« ساخته کمال تبریزی داشتند اما این فیلم نتوانست در حد چهره های معروف سینمایی خود فروش داشته باشد.
«ما همه با هم هستیم» تنها در اکران روز اول موفق بود، این اثر موفقیت خود را در هفته اول ادامه داد، اما از آنجا که مخاطب مخاطب را به سینما می‌آورد، این اثر نتوانست رضایت مخاطبان هفته اول را جلب کند و همین عاملی بود تا برای هفته‌های بعد صدرجدول را از دست بدهد، این فیلم ۱۰,۶۶۲,۱۴۱,۰۰۰ تومان فروش داشته و تا اینجای کار نهمین فیلم جدول فروش سینما در سال جاری است. 
پر بازیگرترین فیلم سال ۹۷ در راه جشنواره فجر/بازگشت قدرتمندانه کمال تبریزی
با وجود موفقیت جمشیدی با دو فیلم کمدی که هر دو مورد نقد منتقدان قرار گرفته، وی در سومین تجربه خود در چرخه اکران نتوانست به فروش خوبی دست پیدا کند، وی برای سومین بار فیلم ایده اصلی ساخته آزیتا موگویی راهی پرده نقره ای شد. 

فروش ایده اصلی شاید به اندازه دو فیلم دیگر جمشیدی نبود اما آمار فروش این بازیگر سینما را نزدیک به چهار میلیارد تومان ارتقا داد. این فیلم در کل ۴,۱۲۵,۸۶۱,۰۰۰ تومان فروخت. 
جمشیدی اما با فیلم تحسین شده سروش صحت با نام ما همه با هم هستیم به سینماها برگشت، این فیلم علاوه بر کیفیت بالا از گیشه خوبی نیز برخوردار شد، جهان با من برقص در نهایت ۶,۷۵۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان فروش داشت. 
«خوب بد جلف ۲» نخستین فیلم اکران نوروزی ۹۹/«عطر داغ» به سینما‌ها می‌آید
جمشیدی در این فیلم با علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، سیاوش چراغی‌پور، کاظم سیاحی و مهراب قاسم‌خانی همبازی شده بود.
اما مهمترین شانس جمشیدی برای موفقیت در اواخر سال سینمایی کشور و همچنین اکران نوروزی ۹۹ بدون شک «خوب بد جلف: ارتش سری» بود، فیلم که با وجود تعطیلات ابتدایی در هفته اول ۱،۵۰۲،۱۵۶،۰۰۰ تومان فروخت، اما بعد از شیوع کرونا و تعطیلی سینما‌ها به کل از سینمای سال ۹۸ خداحافظی کرد تا کار هم برای جمشیدی در گیشه به اتمام برسد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد