hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نتایج آزمایش ۴۹ نفر تا شامگاه دیروز در استان مثبت شده است

نتایج آزمایش ۴۹ نفر تا شامگاه دیروز در استان مثبت شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه امروز نتایج آزمایش ۴۹ نفر در استان مثبت اعلام شد که در مقایسه با روزهای قبلی عدد بزرگی است و مجموع مبتلایان را در استان، به ۲۲۴ نفر رساند.
محمدحسین صومی در گفت‌وگو با خبر شبانگاهی شبکه سهند، با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان شرقی اظهار داشت: متاسفانه امروز نتایج آزمایش 49 نفر در استان مثبت اعلام شد که در مقایسه با روزهای قبلی عدد بزرگی است و مجموع مبتلایان را در استان، به 224 نفر رساند.
وی با بیان اینکه 31 نفر از این تعداد، مبتلایان تبریزی هستند، گفت: بقیه در تمامی شهرهای استان پخش شده‌اند که نشان می‌دهد همه مردم استان در معرض ابتلا به این ویروس خطرناک قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تعداد فوتی‌های 24 ساعت گذشته را 4 نفر اعلام کرد و افرود: در مجموع تاکنون 21 نفر از بین مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی فوت کرده‌اند که به جز دو نفر، همه آنها بلای 60 سال سن داشتند.
وی با بیان اینکه  نزدیک به 400 نفر بیمار "مشکوک" به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری بوده و در حال درمان هستند، گفت: بیش از 90 درصد افراد مشکوک و یا مبتلایان به دلیل حضور در بازار و یا اجتماعات شهری به این بیماری مبتلا شده‌اند.
صومی با انتقاد از برخی از مردم به دلیل عدم توجه به نکات بهداشتی و تداوم حضور در تجمعات، تصریح کرد: فردا پنجشنبه احتمالا برخی قصد حضور در مزارها و گلزارها به ویژه وادی رحمت تبریز برای قرائت فاتحه را داشته باشند که از مردم می‌خواهیم از حضور در وادی رحمت خودداری کرده و برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان، از دور فاتحه خود را بخوانند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد