hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ترامپ برنده یک جایزه بین المللی در ایران شد

ترامپ برنده یک جایزه بین المللی در ایران شد

جایزه بین‌المللی «باروت خیس» که نشان‌دهنده منفورترین چهره استکباری در جهان است، پس از شمارش آرای مردمی، بار دیگر به ترامپ رئیس جمهور آمریکا تعلق گرفت. در مراسم اختتامیه ششمین جایزه بین‌المللی «باروت خیس» که دوشنبه شب برگزار شد، پس از شمارش آرای مردمی همانند سال گذشته این جایزه به رئیس جمهور آمریکا تعلق گرفت. جایزه باروت خیس از سال 91 آغاز به کار کرده و هر سال منفورترین چهره سیاسی جهان را معرفی می کند و یک جایزه مردمی است که با هدف استکبار ستیزی و نشان دادن چهره شوم دشمن، راه اندازی شده است.
سومین جایزه انصار المستضعفین به سردار قاسم سلیمانی رسید
در این مراسم همچنین سومین جایزه انصار المستضعفین به سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به دلیل مجاهدت هایش در طول سالیان گذشته رسید. گفتنی است، هدایایی معنوی از سوی خانواده معظم شهدا به نماینده سرلشکر قاسم سلیمانی تقدیم شد.
محرابی: بیش از 2 میلیون رای در ششمین جشنواره بین‌المللی باروت خیس دریافت شد
حجت الاسلام محرابی رئیس شورای سیاست گذاری ششمین جایزه بین المللی باروت خیس طی سخنانی در این مراسم گفت: تفاوت این دوره از جشنواره باروت خیس با دوره های قبل این است که در دوره های قبل، رای گیری در داخل کشور انجام می شد و اگر بحث رای گیری بین المللی بود، به صورت مجازی صورت می گرفت اما امسال ما رای گیری را در خارج از کشور و در کشورهای سوریه، عراق، هند، لبنان، افغانستان و... برگزار کردیم. رئیس شورای سیاست گذاری باروت خیس با بیان این که در دوره های قبل، در نهایت تا 90 هزار رای جمع آوری می شد، تصریح کرد: یکی از اتفاقات قابل توجهی که در ششمین دوره جایزه بین المللی باروت خیس رخ داده است، دریافت بیش از دو میلیون رای در این کشورها بوده  و نکته مهم آن، مشارکت بیش از 400 هزار دانش آموز در رای گیری است.
غیب پرور: مردم مظلوم جهان اسلام جبهه‌ای متحد در برابر دشمنان تشکیل داده‌اند
سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه ششمین جایزه بین المللی باروت خیس با تاکید بر لزوم حفظ یکپارچگی در برابر رژیم غاصب و اشغال گر افزود: امروز مردم مظلوم جهان اسلام، جبهه ای متحد در برابر دشمنان اسلام تشکیل داده اند که دشمن را به هراس انداخته است. وی افزود: ما یاد گرفته‌ایم هرجایی که مقاومت کرده‌ایم، فتح و ظفر از آن ما بوده است و این را از پیامبر اسلام یاد گرفته ایم. حکومت اسلامی در صدر اسلام تشکیل نمی‌شد مگر غزوه احدی پیش می‌آمد. غیب پرور خطاب به ترامپ ادامه داد: ما شهید نداده ایم که از توی کم عقل بترسیم، آینده از آن اسلام است و تو حتما از بین می‌روی. تو مثل یک شیر پوشالی و یک خرس کاغذی هستی و کسی از ترقه بازی تو نمی‌هراسد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد