hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > دستگاه بخور عامل انتقال کرونا است؟

دستگاه بخور عامل انتقال کرونا است؟

فوق تخصص بیماری‌های ریوی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، نکات بهداشتی و ضروری برای افراد مبتلا و یا مشکوک به کرونا را عنوان کرد.
عابدینی، فوق تخصص بیماری های ریوی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری درباره نکات بهداشتی که ضروری است افراد مشکوک به کرونا و دارای علائم سرماخوردگی رعایت کنند، اظهار کرد:
برای این افراد باید یک اتاق برای قرنطینه در نظر گفته شود تا با سایر افراد منزل تماس نداشته باشند. اتاقشان دارای تهویه مناسب باشد و با باز گذاشتن پنجره اتاق به تعویض هوا کمک کنند.
این افراد سعی کنند عطسه، سرفه و ترشحات تنفسی‌شان با سطوح منزل به خصوص سطوح صافی مانند میز تماس نداشته باشد و اگر این سطوح با این ترشحات آلوده شد حتما با الکل و یا ضدعفونی کننده‌های خانگی تمیز شود.
این افراد نباید با دیگران فاصله کمتر از نیم متر داشته باشند و سعی کنند در داخل منزل حتما از ماسک استفاده کند تا از پخش شدن ترشحات تنفسی در منزل خودداری شود. به هیچ عنوان نباید از منزل خارج شوند و در داخل منزل نیز نکات بهداشتی را باید به دقت رعایت کنند.
این ویروس معمولا در دمای بالای ۴۰ درجه از بین می‌رود و این دما در حالت عادی در منزل ایجاد نمی‌شود. استفاده از دستگاه بخور تاثیری در پیشگیری از ابتلا و یا انتقال این ویروس ندارد. با این حال اگر در منزل کسی مبتلا باشد با روشن کردن دستگاه بخور ممکن است احتمال انتقال ویروس به اطرافیان افزایش پیدا کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد