hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > دریافت نقدی پول در نانوایی‌های اصفهان ممنوع است

دریافت نقدی پول در نانوایی‌های اصفهان ممنوع است

نایب رئیس انجمن علوم و فنون غلات اصفهان از ممنوع شدن دریافت پول نقد در نانوایی ها در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه برخی مشتریان به جای کارت، اصرار بر پرداخت نقدی هزینه نان دارند.

محمدرضا خواجه در خصوص اجبار نانوایان در خصوص عدم دریافت پول نقد در پی شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: مطابق دستورالعمل هزینه پول نان در این شرایط باید به صورت کارتی انجام شود، اما متاسفانه هنوز برخی مشتریان اصرار بر پرداخت نقدی نان دارند.
وی گفت: اتحادیه همواره به نانوایان توصیه کرده در این شرایط از دریافت نقدی هزینه نان خودداری کنند، البته برخی نانوایان به دلیل پخت و درآمد کم هنوز اقدام به نصب دستگاه کارت خوان در مغازه خود نکرده اند.
نایب رئیس انجمن علوم و فنون غلات اصفهان تصریح کرد: با این وجود در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، دریافت پول نقد در نانوایی های تمام استان ها ممنوع شده است.
وی از نانوایان خواست تا موارد ابلاغی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را رعایت کنند و اظهار کرد: برخی نانوایی ها به دلیل مشکلاتی که در بحث استخدام نیروی انسانی دارند هنوز نتوانسته اند خود را با شرایط مقابله با ویروس کرونا وقف دهند، اما مردم به صورت آگاهانه این موارد را به اتحادیه گزارش می دهند و یا به سراغ نانوانانی می روند که شرایط بهداشتی را رعایت می کنند.
خواجه تاکید کرد: دستورالعمل های اتحادیه اگرچه تحکمانه است، اما برخی نانوایان به صورت منطقی و غیرمنطقی موارد را رعایت نمی کنند که این موجب آسیب به جامعه می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد