hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > لغو کلیه ماموریت ها و مرخصی های مدیران دستگاه های اجرایی

لغو کلیه ماموریت ها و مرخصی های مدیران دستگاه های اجرایی

استاندار قم با بیان اهمیت آمادگی همه جانبه دستگاههای اجرایی استان برای مقابله با بیماری کرونا دستور داد کلیه ماموریت ها و مرخصی های مدیران دستگاه های اجرایی را لغو گردد.
به گزارش رویداد ایران_قم،بهرام سرمست در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان قم با اشاره به لزوم تامین و توزیع اقلام پزشکی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: بهره گیری  از ظرفیت مراکز و پایگاه های بهداشتی سطح شهر و بخش ها جهت توزیع این اقلام بین خانوارها ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم رصد روزانه وضعیت استان در زمینه شیوع، کنترل و درمان بیماری کرونا، ادامه داد: کلیه ماموریت ها و مرخصی های مدیران دستگاه ها اجرایی استان لغو و جلسات بصورت ویدئو کنفرانس بصورت منظم برگزار شود.

استاندار قم،همچنین به تعطیلی مراکز اجتماع، باشگاه ها، تالارها و ... به منظور پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری کرونا در این اماکن اشاره و تصریح کرد: کاهش ساعات اداری بانک ها و افزایش ارائه خدمات الکترونیکی در دستگاه های اجرایی نیز در این راستا اعمال شده است.

وی گفت:در جهت کاهش احتمال شیوع بیماری کرونا و پیشگیری ابتاء افراد بیشتر به این بیماری، اقدامات لازم جهت کنترل ورود کاروانهای زیارتی، سیاحتی و اتباع خارجی به استان قم انجام شود.
سرمست در بخش پایانی سخنان خویش همچنین فعالیت کلیه بازارهای روز در سطح شهر را نیز تعطیل اعلام کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد