hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نشست اضطراری مهندس دارابی با تولیدکنندگان اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا

نشست اضطراری مهندس دارابی با تولیدکنندگان اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا

نشست بررسی چگونگی افزایش تولید اقلام بهداشتی توسط تولیدکنندگان این اقلام در استان، با حضور مهندس دارابی؛ ريیس سازمان صمت استان و مدیران عامل شرکت‌های موردنظردر سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی برگزار شد.

حجم تولید و قیمت عرضه محصولات شوینده و بهداشتی، چگونگی افزایش تولید با توجه به نیاز بازار و موضوع اپیدمی كرونا در چندین استان، ازجمله استان کرمانشاه، موردبحث و بررسی قرار گرفت. آقای دارابی، ضمن تقدیر و تشکر از پذیرش دعوت سازمان به‌منظور برگزاری این نشست اضطراری، حساسیت اوضاع را تشريح و تأکید نمود: ما بایستي همه تلاش و توان و ظرفیت خود را به کار بگیریم تا دراین شرایط، اقلامي مثل محلول‌های ضدعفونی‌کننده، ماسک، الکل با درصد مناسب، ژل‌های ضدعفونی‌کننده باقیمت مناسب در اختیار مردم نیازمند قرار بگیرد. تولیدکنندگان موضوع گران کردن مواد اولیه توسط واردکنندگان يا تولیدکنندگان داخلی را عامل مهمي برافزایش قیمت‌ها دانسته و این موضوع را یکی از مشکلات در تهیه و تأمین اقلام بهداشتی اعلام كردند.

در ادامه ؛ موضوع بالا بردن ایمنی بدن، بهترین راه پیشگیری و ارتقای روحیه، استفاده از غذای هاي گرم و رعايت بهداشت فردی را براي مقابله با این ویروس ضروري دانستند. تولیدکنندگان در این نشست؛ اقدامات اولیه خود را در تولید محصولات بهداشتی و تجهیز یا تغییر فاز تولید برای این منظور، تشریح و قول دادند درروند افزایش تولید و توزیع مناسب این اقلام، حداکثر تلاش خود را به عمل‌آورند. ريیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد که ما نيز تمام توان خود را از حیث تأمین منابع مالی و کمک به خطوط تولید مواد بهداشتی به کار می‌گیریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد