hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > مردم هنگام خریدمیوه و سبزی از دست کش استفاده کنند/ افزایش 50 درصدی برخی از اقلام میوه

مردم هنگام خریدمیوه و سبزی از دست کش استفاده کنند/ افزایش 50 درصدی برخی از اقلام میوه

رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان بجنورد تاکیدکرد: مردم هنگام چیدن میوه و سبزی در میوه و سبزی فروشی ها از دست کش استفاده کنند.

فیروزه ، با اشاره به اینکه در حال حاضر در تمامی میوه و سبزی فروشی ها دست کش توزیع شده و این دست کش ها در اختیار مشتری ها قرار می گیرد، گفت: این امر برای کنترل ویروس کرونا در سطح شهر است.
وی در ادامه با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در ارتباط با میوه و سبزی در بازار وجود ندارد، افزود: از مردم تقاضا می شود به اندازه نیاز خرید کنند و از انجام خرید اضافه خودداری کنند.
فیروزه به افزایش قیمت برخی از اقلام در میوه و سبزی فروشی های این شهر اشاره کرد و ادامه داد: لیموترش، لیموشیرین، سیر، زنجبیل در بجنورد افزایش 50 درصدی قیمت داشته است.
وی اظهارکرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم لیموترش هفت تا 45 هزار تومان، لیموشیرین 12 تا 18 هزار تومان، سیر 40تا 50 هزار تومان و زنجبیل 130 هزار تومان است.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان بجنورد خاطرنشان کرد: قیمت سیر قبل از شیوع ویروس کرونا در بازار 12 و زنجبیل 65 هزار تومان بود.
وی تاکیدکرد: یکی از مهمترین علت گرانی این اقلام در بازار بجنورد این است که این اقلام با قیمت بالایی به دست میوه و سبزی فروشان بجنوردی از تهران می رسد.
فیروزه به افزایش 10 درصدی قیمت پرتقال نیز اشاره کرد و گفت: هر چقدر به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم قیمت این میوه افزایش می یابد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد